Kävin ottaa ekan tatskani..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tuo on se tatuointi niin pakko sanoa, että kyllä on ruma mutta mikäs siinä jos itse tykkäät.

Mulle ei tulis mieleenkään laukoa noin epäkohteliaasti muotoiltua lausetta. Sanon vaan etten itselleni tuota laittaisi. Eikö ole ap tullut väärinkäsityksiä että tuo on tatska..

Tosi erikoinen, ideana kiehtova. Tulee mieleen tiikerin tai jonkun ison eläimen raapaisu. Tosin, näyttää jotenkin "kököltä" tuo toteutus. Mä olisin laittanut voimakkaammat rajaukset ja samalla värillä kuin toi sisäosakin, ohuemmat jäljet ja lähempänä toisiaan, alaosasta olisi saaneet jääneet auki ja leveiksi. sekä vähän kaartuvamman näköisesti tohon käsivarteen :)

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Tosi erikoinen, ideana kiehtova. Tulee mieleen tiikerin tai jonkun ison eläimen raapaisu. Tosin, näyttää jotenkin "kököltä" tuo toteutus. Mä olisin laittanut voimakkaammat rajaukset ja samalla värillä kuin toi sisäosakin, ohuemmat jäljet ja lähempänä toisiaan, alaosasta olisi saaneet jääneet auki ja leveiksi. sekä vähän kaartuvamman näköisesti tohon käsivarteen :)

Just sitä kissaeläimen raapaisua hainkin.
Rajaukset on ihan mustat, joten hyvin voimakkaat
Miä taas halusin hieman paksummat, vaikka eihän yhden paksuus ole edes senttiä
Eli vika on kuvaajassa, ei tatuoijassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Just sitä kissaeläimen raapaisua hainkin.
Rajaukset on ihan mustat, joten hyvin voimakkaat
Miä taas halusin hieman paksummat, vaikka eihän yhden paksuus ole edes senttiä
Eli vika on kuvaajassa, ei tatuoijassa :D

Ok :) Voi olla, että jos toi on kovin uus tatska niin värit ei ole vielä tasaantuneet , ihokin voi olla turvoksissa vielä. On se ainakin persoonallinen!

Ok :) Voi olla, että jos toi on kovin uus tatska niin värit ei ole vielä tasaantuneet , ihokin voi olla turvoksissa vielä. On se ainakin persoonallinen!

Juu, tuo punainen muuttuu sitten tummaksi, kun ei enään verta tihkuta.
On aika "ruvella" tuo iho vielä.

Yhteistyössä