Kävin pitkästä aikaa kotipaikkakunnallani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöyristynyt

Vieras
...viime viikonloppuna, ja matkalla sinne näin sattumalta entisen luokkakaverini junassa. Emme ole puheväleissä koska hän kiusasi mua peruskoulussa, mutta hänen avovaimonsa on fb:ssä mun kaveri, juurikin entisen yhteisen koulun kautta/takia. Fb:stä olen huomannut että heille on syntynyt n. 2kk sitten vauva. Ja tämä mun näkemä luokkakaveri oli seiellä junassa toisen naisen kanssa. Kellekään ei jäänyt epäselväksi että heillä on jonkinmoinen romanttinen suhde, käytös ja kiehnääminen oli sen mukaista.

Nyt mä vaan mietin, että kuuluuko mun kertoa tälle avovaimolle vai ei. En itse haluis olla se joka kertoo, emme nimittäin ole sen enempää tekemisissä kuin että hän on mun fb-kaverina. Kuitenkin jos mulle tekis mies noin, nin haluisin tietää, ihan sama mitä kautta... Jotenkin oon myös järkyttynyt kun tää pariskunta on pitänyt yhtä yläasteelta asti, ja on juuri sellainen pari jonka ei koskaan odottais eroavan. Ja muutenin, millainen mies pettää naistaan 2kk vauvan syntymän jälkeen???

No eikö ne yläasteparit nimenomaan eroa "aikuisina"?
Itse en puuttuisi ihmisen asioihin, joka on sattunut olemaan samassa koulussa kuin minä. Etenkään pienen vauvan äidin parisuhteeseen.

[QUOTE="vieras";24912931]No eikö ne yläasteparit nimenomaan eroa "aikuisina"?
Itse en puuttuisi ihmisen asioihin, joka on sattunut olemaan samassa koulussa kuin minä. Etenkään pienen vauvan äidin parisuhteeseen.[/QUOTE]

Niin kai sitten, mutta eikös se mies kuitenkin oo eniten sen suhteen pilannut jos joku?

[QUOTE="vieras";24912976]Fb-kaveri ei ole sama kuin ystävä... miksi olet noin kiinnostunut suht'tuntemattoman ihmisen parisuhteesta tai sen olemattomuudesta.[/QUOTE]

En mä ole tietääkseni niin väittänytkään. Ja en ole millään tavalla kiinnostunut heidän suhteestaan, kunhan olen fb:ni etusivulta lukenut tuon vauvauutisen ja nyt sattumalta törmäsin junassa tähän mieheen. Onko toi susta jotain stalkkaamista vai mitä nyt vineet?

En mä ole tietääkseni niin väittänytkään. Ja en ole millään tavalla kiinnostunut heidän suhteestaan, kunhan olen fb:ni etusivulta lukenut tuon vauvauutisen ja nyt sattumalta törmäsin junassa tähän mieheen. Onko toi susta jotain stalkkaamista vai mitä nyt vineet?

Lähinnä ihmeytetlen miten tämä tuli mieleesi?

"Nyt mä vaan mietin, että kuuluuko mun kertoa tälle avovaimolle vai ei."

[QUOTE="vieras";24913004]Lähinnä ihmeytetlen miten tämä tuli mieleesi?

"Nyt mä vaan mietin, että kuuluuko mun kertoa tälle avovaimolle vai ei."[/QUOTE]

No itsellesikö ei tulis tuommoinen mieleen vastaavassa tilanteessa? En mä ole sitä asiaa mitenkään koko viikkoa päässäni vatvonut, kunhan nyt vaan tuli mieleen... Vai sopiko tuntomerkit suhun liian hyvin kun noin kilahdit?

En kertoisi, jos kyseessä olisi minun entinen koulukaverini, joka on fb-kverini ilman muuta kontaktia. Mielestäni pitäisi tuntea ja tietää paremmin tilanne ja olosuhteet ennenkuin voi mennä kertomaan tuollaisia.

No itsellesikö ei tulis tuommoinen mieleen vastaavassa tilanteessa? En mä ole sitä asiaa mitenkään koko viikkoa päässäni vatvonut, kunhan nyt vaan tuli mieleen... Vai sopiko tuntomerkit suhun liian hyvin kun noin kilahdit?

En kilahtanut lähinnä ihmettelen kiinnostustasi kovin etäisesti tumtemiesi ihmisten yksityiselämään.

Itse en ole FB:ssä ollenkaan, koska en halua keinotekoisia yhteydenottoja ihmisiltä joatka ovat sattuneet olemaan samaan aikaan samassa koulussa kuin minä. Siinäpä vasta ystävyys isolla Y:llä vai pitäiskö sanoa F:llä =)

Turha kertoa, kun ei läheinen sinulle ole ja lähes aina viestintuoja kivitetään. Jos kerrot niin voit varautua melkoisiin herjaussyytöksiin ym. ja varsinkin, kun on tuollainen kiusaustausta niin tänä nainen suuttuu sulle aika varmasti ja väittää sinun vain kostavan.

Yhteistyössä