Kävin tänään gynellä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiakkaalla ei mtn väliä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei

Minä kärsin mm. kovista kivuista kuukautisten aikana kun mulla on aina olleet myös aina tosi runsaat kuukautiset. Itse sain avun ammattitaitoiselta ja hyvin koulutetulta homeopaatilta. Homeopaatti hoitaa ihmistä kokonaisuutena ei vaan yksittäistä vaivaa. Lääkitys on aina yksilöllinen.

Tässä linkki ole hyvä:

http://www.homeopaatit.fi/fi/Homeopaatit.html

Alkuperäinen kirjoittaja TUTUS:
Hei

Minä kärsin mm. kovista kivuista kuukautisten aikana kun mulla on aina olleet myös aina tosi runsaat kuukautiset. Itse sain avun ammattitaitoiselta ja hyvin koulutetulta homeopaatilta. Homeopaatti hoitaa ihmistä kokonaisuutena ei vaan yksittäistä vaivaa. Lääkitys on aina yksilöllinen.

Tässä linkki ole hyvä:

http://www.homeopaatit.fi/fi/Homeopaatit.html

kiitos!!!!! tutustun!

Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
Ei kai endoa välttämättä minkään sektion yhteydessä huomata, kun raskaushan nimenomaan rauhoittaa ja hoitaa endoa. Vähän ihmeelliseltä kuulosta kyllä.

tätäpä minäkin mietin. tuli tosi paha mieli kun oli niin iso kynnys lähteä ylipäänsä valittamaan sinne asti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Missä kävit ja millä lääkärillä?

Enpä taida kehdata täällä haukkua, sanotaan nyt että Keski-Uudellamaalla suht, ison lääkärikeskuksen gynellä

Ehdottaisin nimen julkaisemista, niin kaikki tietävät millaisesta palvelusta voi joutua maksamaan aivan turhaan tuon lääkärin luona!

Ja ehkä julkisuus auttaisi lääkäriä kohtelemaan asiakasta paremmin. Ei tuollaista voi millään hyväksyä näin sivullisenakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
menkkakipuihin ON lääkettä. siis tehokasta.
onko sulta koskaan hutkittu onko kyse limakalvon liikakasvusta kun noin kauan kestää menkat ja on kovat kivut?

Mikäs se tehokas lääke on nimeltään? Mulla on kokeiltu Burana 600mg, Miranaxia, Voltaren ja Panacod ja apua ei ole löytynyt noista. Viimesin lääkäri sanoi ettei muita oikein ole ja morfiinia ei kuukautiskipuihin anneta kotihoitoon....
Eli ei ole apua löytynyt lääkkeistä edelleen kärsin.
Kuukautiset alkoivat 11vuotiaana ja nyt olen 36v ja kivut ovat helvetiliset, kerran on poltettu endoa ja sitä oli niin vähän ettei sen poistolla ollut mitään merkitystä kipuihin, kivut jatkuivat ihan "normaalisti".
Koivunkäpy voitko kertoa mikä lääke auttaa!! Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja julkaise vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Missä kävit ja millä lääkärillä?

Enpä taida kehdata täällä haukkua, sanotaan nyt että Keski-Uudellamaalla suht, ison lääkärikeskuksen gynellä

Ehdottaisin nimen julkaisemista, niin kaikki tietävät millaisesta palvelusta voi joutua maksamaan aivan turhaan tuon lääkärin luona!

Ja ehkä julkisuus auttaisi lääkäriä kohtelemaan asiakasta paremmin. Ei tuollaista voi millään hyväksyä näin sivullisenakaan.

Ja herjauksesta raastupaan, ei kiitos. Valitus kyseisestä lääkäristä virallisin tein on parempi.

Lisäys viellä mun viesttin. Panacodia sai myös mun mies koviin selkä ja rannekipuihin lääkärin määräämänä. Homeopaatti sanoi että se vaikuttaa suoraan keskushermostoon ja näin voi aiheuttaa muutoksia esim. käyttäytymisessä ja mieliala voi vaihdella.

Nyt parjää hienosti homeopaattisillä lääkkeillä jotka ovat siis vain hänelle yksilöllisesti määrättyjä. ja hienosti on parjännyt.

Kuulostaa endometrioosilta, sitä voi olla esim. suolistossa eikä sinne sektiossa juuri kurkita. Ja nimenomaan raskauden aikana endo rauhoittuu ja voi parantua kokonaan palatakseen taas raskauden jälkeen. Tuo lääkäri ei varmaan ollut mikään varsinainen endoasiantuntija, koita selvittää jos paikkakunnaltasi löytyisi lääkäri joka tietää aiheesta enemmän.

Multa leikattiin endometrioosi pari kuukautta sitten ja kivut loppuivat siihen. Sait tosi törppöä kohtelua, mutta älä jätä sen takia asiaa tähän. Tuollaiset kivut ei ole normaaleja! Onnea matkaan, toivottavasti löydät avun :)

Kannattaa kokeilla myös lääkkeetöntä kivunlievitystä, esimerkiksi TNS-laitetta, jonka ainakin itse sain kaupungin apuvälinelainaamosta lääkärin lähetteellä, kun Voltarenit ja Panacodit oli todettu tehottomiksi. Syön edelleen Panacodia kuukautiskipuihin, mutta TNS-laitteen ansiosta annostusta on voitu pienentää niin, ettei tarvi kipujen lisäksi kärsiä pahoinvoinnista.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kha00067

Yhteistyössä