A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Missä kävit ja millä lääkärillä?
Enpä taida kehdata täällä haukkua, sanotaan nyt että Keski-Uudellamaalla suht, ison lääkärikeskuksen gynellä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Missä kävit ja millä lääkärillä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Missä kävit ja millä lääkärillä?
Enpä taida kehdata täällä haukkua, sanotaan nyt että Keski-Uudellamaalla suht, ison lääkärikeskuksen gynellä
Alkuperäinen kirjoittaja TUTUS:Hei
Minä kärsin mm. kovista kivuista kuukautisten aikana kun mulla on aina olleet myös aina tosi runsaat kuukautiset. Itse sain avun ammattitaitoiselta ja hyvin koulutetulta homeopaatilta. Homeopaatti hoitaa ihmistä kokonaisuutena ei vaan yksittäistä vaivaa. Lääkitys on aina yksilöllinen.
Tässä linkki ole hyvä:
http://www.homeopaatit.fi/fi/Homeopaatit.html
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:Ei kai endoa välttämättä minkään sektion yhteydessä huomata, kun raskaushan nimenomaan rauhoittaa ja hoitaa endoa. Vähän ihmeelliseltä kuulosta kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Missä kävit ja millä lääkärillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:menkkakipuihin ON lääkettä. siis tehokasta.
onko sulta koskaan hutkittu onko kyse limakalvon liikakasvusta kun noin kauan kestää menkat ja on kovat kivut?
Alkuperäinen kirjoittaja julkaise vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Missä kävit ja millä lääkärillä?
Ehdottaisin nimen julkaisemista, niin kaikki tietävät millaisesta palvelusta voi joutua maksamaan aivan turhaan tuon lääkärin luona!
Ja ehkä julkisuus auttaisi lääkäriä kohtelemaan asiakasta paremmin. Ei tuollaista voi millään hyväksyä näin sivullisenakaan.