Kävinpä sitten kaupan infossa nurisemassa asiakkaasta...

Vilma vasikka

Jäsen
06.04.2010
879
0
16
Tultiin marketin pihaan, niin huomasin, että viereisessä tila-autossa itki alle vuoden ikäinen lapsi. Yritin kurkkia, että josko äiti olisi kärryjä hakemassa tai automaatilla, mutta ei näkynyt.
Mentiin kauppaan ja kävin pojan kanssa pissalla, lapsi oli edelleen yksin autossa |O Menin infoon, josta kuuluttivat äitiä noutamaan lapsensa. Sen jälkeen menin kangaskauppaan ja kun sieltä tulin, niin äiti oli just tullu autolle kauheiden kauppapussien kanssa, eli kai se oli jonkun aikaa sielä kaupassa pyörinyt :headwall:
Raivostuttavaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
:o :o No oisin ollu niin vittumainen että oisin sanonu akalle suoraan! Kuin monta tuntia se lapsi siellä oli yksin?

Ainakin puoli tuntia sinä aikana, kun me oltiin siinä. Mä olin vielä kaupassa sisällä ja menossa sinne kauppaan, kun näin lasiovista akan pakkaavan kamoja autoonsa, muuten olisin kyllä voinu sanoakin jotain :whistle:
Nythän tulee autoonkin jo aika kuuma, kun auringon paisteessa auto seisoo ties kuinka kauan ja lapsella paksut haalarit niskassa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Muistithan vain...:
Ettei se ole infon vika, että heidän liikkeessään voi käydä tyhmiä asiakkaita?

:laugh: Eihän se infon-täti sitä lasta autoon jättänyt :D Eli asiallinen taisin olla :saint:

Halusin vain tarkistaa, minulle kun on joskus infossa huudettu sen takia, että joku oli jättänyt lapsensa autoon. Ilmeisesti kyseisen raivohullun naisen mielestä minun olisi pitänyt sulkea koko info ja murtautua tähän autoon, joka oli viileässä kellarissa ja lapsi nukkui rauhassa. Kolme kertaa kuulutin asiasta, mutta paljon muuta en voinut tehdä.

Kaikenmaailman idiootteja. Hienosti tehty
k025.gif

Mitäs mieltä olette tästä? Eilen jätin lapset ensimmäistä kertaa autoon yksin, kun juoksin hakemaan Lidlistä paketin kalaa, ei siis muuta. Lapset 4v ja 2v. Turvavöissä molemmat, mutta vanhempi pääsee halutessaan itse pois, mutta on niin luotettava kuin tuon ikäinen voi olla. Auton ovet olivat lukossa. Onko teistä ok?

Alkuperäinen kirjoittaja Pp:
Mitäs mieltä olette tästä? Eilen jätin lapset ensimmäistä kertaa autoon yksin, kun juoksin hakemaan Lidlistä paketin kalaa, ei siis muuta. Lapset 4v ja 2v. Turvavöissä molemmat, mutta vanhempi pääsee halutessaan itse pois, mutta on niin luotettava kuin tuon ikäinen voi olla. Auton ovet olivat lukossa. Onko teistä ok?

musta ei haittaa jos tuon ikäset jää ehkä 5 min sinne autoon. Mutta niinku tossa ap:n kertomassa sillä naisella ainaki käsitykseni mukaan oli paljon sitä tavaraa, niin kyllä se aika kauan siellä kaupassa on ollu. Tosi järkyttävää. Kyllä kun ite olin pieni niin monesti jättivät autoon oottamaan. Olin siis varmaa jostain 5 vuodesta eteenpäin. Mutta joku 1-vuotias on aivan eri asia

Mulla itselläni on 1 vuotias tällä hetkellä, en koskaan jättäisi kaupassa käynnin ajaksi autoon! En luottais siihen että se nukkuu. Joskus kun on ollut käyntiä jossain pienessä putiikissa pikaisesti jotain hakemassa olen hänet autoon jättänyt mutta vain jos nukkuu ja sillai että auto on tosi lähellä putiikin ovea.

Mikä idiootti! Olisin varmaan mennyt pitään jonkun asteisen saarnan tälle mammalle.

Mä olen jättänyt alle vuosikkaan nukkuvana autoon, kun oon käynyt apteekissa tai kioskilla. Silloinkin olen miettinyt kahdesti, mutta en ole viittinyt mukaan ottaa, kun olisi vaan herännyt.

Yhteistyössä