käviskö tällainen tunika häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=217873&articleId=251031&variantId=2193765&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink

entä kuitenkin mekko..?

Alkuperäinen kirjoittaja poks:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=217873&articleId=251031&variantId=2193765&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink

entä kuitenkin mekko..?

Tää olisi tosi kiva mekko mun mielestä ja sitten joku kiva huivi alleja peittämään.

Mukavuus on toki tärkeää, mutta kyl juhlaan ois kohteliasta yrittää pukeutua juhlavasti. Kyl se naisella yleensä mekkoa/hametta tarkoittaa. Mut tuollainen halpaa materiaalia oleva mustalaispaita ja housut. Ou nou.

Huhhuh. ONNEKSI tiedän, etten tule koskaan kenenkään teistä järjestämiin juhliin, eikä kukaan teistä myöskään tule olemaan mun kanssani samoissa juhlissa nokka nirpallaan arvostelevin ilmein kyttäämässä mitä mulla on päälläni. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Ei käy. Ja joku tässä ketjussa sanoi että toiselle juhlava vaate on toiselle arkinen, niin on olemassa ihan sellainen kuin pukukoodi joka vähän sanelee mikä on juhlavaa ja mikä ei. Jos miehellä on puku päällä, naisen päällä tuollainen tunika näyttää ihan arkivaatteelta, sellaiselta mikä laitetaan maanantaina toimistoon päälle.

Ihan vaan tiedoski, ei tuta tunikaan vois ees meillä töihin laittaa... Jakkupaku pakko kun on... Joten mä en vois ees mennä töihin tossa ja joku toinen ajattelee menevänsä juhliin, häihin tossa. Ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mukavuus on toki tärkeää, mutta kyl juhlaan ois kohteliasta yrittää pukeutua juhlavasti. Kyl se naisella yleensä mekkoa/hametta tarkoittaa. Mut tuollainen halpaa materiaalia oleva mustalaispaita ja housut. Ou nou.

Se on sitten voi voi. Jos ei hääpari kestä katsoa niin katsokoot muualle :)

Alkuperäinen kirjoittaja juhliin juhlavissa:
NO EI!

ihan on arkivaate!

joo ei tule häistä ikimuistoiset tolla paidalla :D ja ihan sama onko vähän pyöreempi hieno häämekko on kaikkien päällä hieno rohkeesti vaan liikkeeseen ja kysymään ja kokeilemaan niin saattaa mieli muuttua nopeasti

Alkuperäinen kirjoittaja Ok:
Ihan vaan tiedoski, ei tuta tunikaan vois ees meillä töihin laittaa... Jakkupaku pakko kun on... Joten mä en vois ees mennä töihin tossa ja joku toinen ajattelee menevänsä juhliin, häihin tossa. Ok.

Minä taas en ole koskaan edes jakkupukua päälläni pitänyt. Niin me ollaan ihmiset erilaisia, toiset on hienompia ja toiset ei. tuskinpa kellekään vieraista tulee olemaan ongelmana minun pukeutumiseni.
mitä muuten jakkupuvun alle pitäisi laittaa, jos kerran tuokaan ei kelpaa edes sen jakun kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja ei!:
NO EI!

ihan on arkivaate!

joo ei tule häistä ikimuistoiset tolla paidalla :D ja ihan sama onko vähän pyöreempi hieno häämekko on kaikkien päällä hieno rohkeesti vaan liikkeeseen ja kysymään ja kokeilemaan niin saattaa mieli muuttua nopeasti

kai se ikimuistoisuus on hyvänen aika ihan jostain muusta kiinni kuin mun paidasta! :o
tämän tilaan sittenkin ja piste. toivottavasti ei olla samoissa pippaloissa ettei sulla mene juhlat pilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ei!:
NO EI!

ihan on arkivaate!

niin ja "vähän" pyöreämpi taitaa olla suhteellinen käsite.

Minä taas en ole koskaan edes jakkupukua päälläni pitänyt. Niin me ollaan ihmiset erilaisia, toiset on hienompia ja toiset ei. tuskinpa kellekään vieraista tulee olemaan ongelmana minun pukeutumiseni.
mitä muuten jakkupuvun alle pitäisi laittaa, jos kerran tuokaan ei kelpaa edes sen jakun kanssa?

Se on oltava kauluspaita. Joskus voidaan ajatella että sisiti neule, mutta en koskaan vois noin "homsuisessa" läpikultavassa paidassa töihin mennä tai ees sitä yhdistää jakkupukuun. Niimpä arvaa vaan viihdynk hyvin työ vaatteissa.... Kyllä ne heti riisutaan ku kotiin tullaan. Ahdistaa ne.

http://www.sunnys.fi/product_details.php?p=648

entä tämä, mustien housujen kanssa?
Kaunis se ensimäinenkin vaate on, jota ehdotit.
Pääasiahan se on että itsellä on mukava olla, ei kannata valita sellaista jossa ei viihdy.

Niimpä arvaa vaan viihdynk hyvin työ vaatteissa.... Kyllä ne heti riisutaan ku kotiin tullaan. Ahdistaa ne.

ja mun pitäisi sitten pukeutua epämukaviin vaatteisiin vaikkette itsekään tykkää olla epämukavissa vaatteissa?
mekkoa kun en laita niin se on sillä selvä. mun mielestä paita ja housut on huomattavasti mukavampi kuin mekko. toki mä saatan jakun jättää ostamatta mutta silti pitää jotain keksiä ettei palellu.

Alkuperäinen kirjoittaja Careival:

Pääasiahan se on että itsellä on mukava olla, ei kannata valita sellaista jossa ei viihdy.

toki on hieno, mutta xl koko on liian pieni.

toki on hieno, mutta xl koko on liian pieni.

46 kokoisenakin saa, eikö se ole jo xxl?
mutta tosiaan, tilaa ihmeessä se jota ajattelit, kaunis oli minusta ainakin :)

Tuo ei TODELLAKAAN ole mikään juhlavaate. En mä yhtään ihmettele, miksei niissä häissä enää näy asianmukaisesti pukeutuneita vieraita, kun asenne on tuo, että jos arkena kulkee verkkareissa niin juhlaan laitetaan sitten jo röyhelöpaita mikä ei kyllä millään tavalla ole oikeasti juhlavaate (no, korkeintaan joihinkin synttärijuhliin).

Ja toisekseen, ne läskit ei mihinkään katoa, vaikka sulla olisikin tunikan sijasta esim. mekko (ja harteille vaikka joku silkkihuivi tms).

46 kokoisenakin saa, eikö se ole jo xxl?
mutta tosiaan, tilaa ihmeessä se jota ajattelit, kaunis oli minusta ainakin :)

ai, mä katoin vaan että xl löytyy. ja niin mä taidan tilata. uskokaa tai älkää mutta mä olen etsinyt näitä vaatteita vaikka ja mistä mutta paita+housut tuntuu omimmalta. tilaan ellokselta silti pari mekkoa kokeilulle vaikka tiedän jo etukäteen että tuskin ovat hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Tuo ei TODELLAKAAN ole mikään juhlavaate. En mä yhtään ihmettele, miksei niissä häissä enää näy asianmukaisesti pukeutuneita vieraita, kun asenne on tuo, että jos arkena kulkee verkkareissa niin juhlaan laitetaan sitten jo röyhelöpaita mikä ei kyllä millään tavalla ole oikeasti juhlavaate (no, korkeintaan joihinkin synttärijuhliin).

Ja toisekseen, ne läskit ei mihinkään katoa, vaikka sulla olisikin tunikan sijasta esim. mekko (ja harteille vaikka joku silkkihuivi tms).

mulla on kyllä arkenakin hameita ja tunikoita mutta tuskin niitäkään kukaan palstalainen edes ilmaiseksi huolisi. minusta paita on nätti ja kun laitan housut, laukut, kengät, käyn kampaajalla ja meikissä niin tuskin nuo häistä pois ajavat. ja saan ennen kaikkea uudet vaatteet joita tulee pidettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
miten olisi tämä
http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=033435&mid=62&sort=0&dir=1
ja sitten mustat suorat housut

Ap, musta tämä olis aika hieno! Tiedän kyllä sun ongelman, mun vyötärönympärys on hiukan suurempi kuin sulla. Jos laittaa kokohameen, näyttää siltä, kuin olis viimeisillään raskaana. Jos laittaa hihattoman, sekin näyttää hirveältä. Mä olen tykästynyt 3/4-hihoihin :) .

Niimpä arvaa vaan viihdynk hyvin työ vaatteissa.... Kyllä ne heti riisutaan ku kotiin tullaan. Ahdistaa ne.

ja mun pitäisi sitten pukeutua epämukaviin vaatteisiin vaikkette itsekään tykkää olla epämukavissa vaatteissa?
mekkoa kun en laita niin se on sillä selvä. mun mielestä paita ja housut on huomattavasti mukavampi kuin mekko. toki mä saatan jakun jättää ostamatta mutta silti pitää jotain keksiä ettei palellu.

Sun tapaukseessa on kyse hääjuhlasta eikö? Muutenkin mun mielestä ainoot mukavat vaatteet on trikoo housut ja paidat ja en niissä todellakaan häihin mene.

Kyllä juhliin pukeudutaan nätisti eikä aina noi valita sitä mukavinta vaihtoehtoa. Ennemmin menisin häihin trikoomekossa, kuin luilla tuetussa juhlapuvussa, mutta kun se ei ole suotavaa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
ostat ton oman ehdotuksesi ja sillä selvä.. ei sua jaksa neuvoa ku olet noin hemmetin nirso!

miten niin nirso? en mä 46 euroa maksa topista! hirvittävä summa. ja hihatonta en laita eli topit ja mekot on pois, kun on läskit käsivarret. en halua mekkoa vaan puseron.

öö... sulla on häät?? mun arkinen t-paita makso ton verran :D ei millää pahalla tuttu, sai sairaan hienon häämekon 20e koska oli käytetty kuitenkin kuin uusi!.... eikö johonki vois panostaa?

Yhteistyössä