J
"jee"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KöhKöh;26325045:Luomaan uraa? Tuon tyylisellä kommentoinnilla mitä juuri olet kirjoittanut, uskon että sun uran luominen ei kovin korkealle yllä![]()
Sinulla ei senkään vertaa. Nykymaailmassa se on joku saavutus että saa tehtyä kakaran, vaikka se on maailman helpoin homma. Kunpa joskus lasten vanhemmat vaan tajuaisivat ettei heidän Perttu-Uolevin elämä kiinnosta ketään muita. Tai no netistä löytyy varmasti kiinnostuneita, varsinkin jos oikein kuvia laitetaan.