Käykö 4-5-v pojalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a_p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, kyllä nuo kukat tekee tuosta liian tyttömäisen. itsekin ihailin tuota kaupassa, mut mun tyttö on vasta niin nuori et en ostanu. Osta ne harmaat housut (siis Reiman tai Lassien tai minkä merkkisiä nää nyt oli... ) ja sitten hanki mukava takki jostain muualta. Housuiltahan tuolla ulkoleikeissä enemmän vaaditaan kuin takilta et voi se takki olla joku halpismerkkikin. Seppälässä oli ihan hauskoja värikkäitä takkeja!

kyllähän tuo vielä tykkää, mutta eri asia mitä ajattelee ens talvena. Mun mielestä oli kivan värinen eikä niin tyttömäinen, mutta nyt aloin katselemaan tarkemmin. Eipä sen väliä päälle se ens talvena kuitenkin menee. =)

Alkuperäinen kirjoittaja pitsg:
Joo, kyllä nuo kukat tekee tuosta liian tyttömäisen. itsekin ihailin tuota kaupassa, mut mun tyttö on vasta niin nuori et en ostanu. Osta ne harmaat housut (siis Reiman tai Lassien tai minkä merkkisiä nää nyt oli... ) ja sitten hanki mukava takki jostain muualta. Housuiltahan tuolla ulkoleikeissä enemmän vaaditaan kuin takilta et voi se takki olla joku halpismerkkikin. Seppälässä oli ihan hauskoja värikkäitä takkeja!

Puku on jo ostettu. Ja kyllä se käyttöön tulee, joka tapauksessa. =)

Onhan se tyttömäinen, mutta voi olla että meniskin.

En kyllä ole kuullut vielä 4-5 vuotiaiden arvostelevan toisten vaatteita muutakuin korkeintaan sanotaan, jos omasta mielestä on jotain hienoa toisella.

mä kuvittelin jotain oikeasti tyttömäistä. Toi ei kyllä ollut sellainen. Eiköhän lapsi sano jo oman mielipiteen ja mä kyllä voisin ostaa tolla kuviolla pojalle takin. Saa heidänkin vaatteissa olla pilkettä.

Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:
mä kuvittelin jotain oikeasti tyttömäistä. Toi ei kyllä ollut sellainen. Eiköhän lapsi sano jo oman mielipiteen ja mä kyllä voisin ostaa tolla kuviolla pojalle takin. Saa heidänkin vaatteissa olla pilkettä.

Meillä käytetään paljon värejä muutenkin. Tänä talvena on ihana kirkas turkoosi takki ja tummansiniset housut. En halua mitään tummaa ja mustaa, mitä paljon poikien vaatteet tuppaavat olemaan. Tarhassakin tullut tädeiltä palautetta että poika on helppo nähdä pihassa kun ei ole sitä tummaa massaa mitä suurin osa muista.

Mun mielestä tuo sopisi 4-5v pojalle ns. paremmaksi takiksi, kauppaan, kylään jne. Sellaisessa tarkoituksessa olisikin tosi ihana ja sopiva pojalle!

Mutta rymykäyttöön, esim. päiväkotiin hankkisin jotain tylsempää, synkempää ja taviksempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja a_p:
Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:

Meillä käytetään paljon värejä muutenkin. Tänä talvena on ihana kirkas turkoosi takki ja tummansiniset housut. En halua mitään tummaa ja mustaa, mitä paljon poikien vaatteet tuppaavat olemaan. Tarhassakin tullut tädeiltä palautetta että poika on helppo nähdä pihassa kun ei ole sitä tummaa massaa mitä suurin osa muista.

Mutta missä kohtaa tuossa puvussa on ne värit? :ashamed:

Meilläkin on paljon väriä lapsilla. Oranssia, limeä, turkoosia, keltaista, kirkkaanpunaista, kirkasta pinkkiä... :)

Yhteistyössä