Käykö huutiksessa kauppa nykyään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hyy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hyy"

Vieras
Laitoin pitkästä aikaa tavaraa myyntiin huutikseen, mutta tuntuu että kauppa käy nihkeämmin kuin ennen. Oletteko huomanneet saman?

Ostin huutoplussan, ja uudistukset ovat kyllä hyviä mielestäni. Esim. että kuvia voi lisätä helpommin useita ja että ilmoitusta voi muokata vaikka se on auki.

Jokusen huonekalun myynyt Huutiksessa ja hyvin mennyt kaupaksi. Eli riippuu vähän myös mitä myy. Lisäksi meidän naperoille on tullut hankittua Huutiksesta jo syksyvaatteita, kenkiä jne.

Olen huomannut aivan samaa. Huuto.netin uudistus on aiheuttanut aivan valtavasti närää ihmisisissä, mutta itse olen tykästynyt uuteen versioon. Huutoplussan edut, paremmat hakumahdollisuudet jne on hyvät.

Kuitenkaan, kauppa ei käy. Itse olen lähiaikoina myynyt lähinnä kodin tavaraa, ja ne menee tori.fi:ssä paljon paremmin.

No täytyy vielä jonkin aikaa yrittää. Toriin olen myös jotakin laittanut. Ehkä tulee huutiksessa pyydettyä vähän liian kovia hintoja, kun tiedän että osa siellä sellaisia maksaa.

Myin juuri erään tunnetun ruotsalaismerkin paitoja, leggareita, ym. n. 3000 eurolla. Monia housuja en myynyt, koska niissä merkki ei ns. näy. Ovat peruscollareita. Olin niin huvittunut, mitä ihmiset ovat valmiita maksamaan the vaatteesta :D. Sain todellakin, mitä pyysin....ja varmasti sain puolet enemmän rahaa, kuin olin itse satsannut vaatteisiin. Facebookin kirput ei todellakaan kannata, jos haluat saada trikoopaidasta esim. 60-70 euroa :)

Yhteistyössä