Käykö joku kyttäilemässä meitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielikuvitus laukkaa ja kovaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielikuvitus laukkaa ja kovaa..

Vieras
joo, liikaa olen varmaan lukenut ja katsellut elokuvia/sarjoja mutta alkaa jo oikeasti vähän pelottamaan..

eli olen tässä tämän talven aikana laittanut merkille että aina silloin tällöin (taitaapi olla viikonloppuisin?) on tuossa meidän postilaatikon lähettyvillä ollut ihmeellisiä jalanjälkiä. Tulevat siis meidän postilaatikoiden luo, vähän matkan päähän, aivan niinkuin joku siihen pysähtyis hetkeksi (näkyy samassa paikassa useampia jälkiä, niinkuin se joku olis siinä ollut tovin ja siis silleen vähän liikkunut). Ja nämä jäljet siis n. metrin- parin päässä postilaatikosta eli ei kukaan postilaatikkoonkaan mitään tuo (tai käy meidän posteja hakemassa). Ja sitten jäljet useimmiten lähtevät samaa reittiä pois päin.
Ja nämä siis näkyvät aamulla etenkin jos yön aikana on lunta satanut.

Näitä siis on aina silloin tällöin ollut.

Noh, pari viikkoa sitten eräänä lauantai aamuna kun hain taas lehteä joku ääliö oli pissannut meidän postilaatikon kannen päälle! Joo ja siis aika varmasti joku mies kerran postilaatikot on aika korkealla (n. 120cm?) ja nainen tai koira tuskin kykenee siihen.
Ei ollut muuten kovin mukava putsata sitä laatikkoa, etenkin kun oli vielä aika pakkasyö ja pissa oli "mukavasti" jäätynyt laatikkoon..

Nyt sitten sunnuntaiaamuna taas huomasin nuo jalan jäljen tuossa postilaatikon luona, tien toisella puolella josta siis taas oli kääntynyt meille päin ja keskellä tietä oli tuota talssimista ja sitten samat jäljet samaa reittiä pois.

Eilen sitten aloin ajattelemaan näitä ja yhdistämään et mitä jos oikeasti tuossa käy joku mies kyttäämässä meitä viikonloppu(?)öisin ja kusee meidän laatikkoon..

Nyt järkeviä syitä.. eilen miehelle kerroin "epäilykset" ja hän tyypilliseen tapaan ei ollut huolissaan. Se pissaamisjuttu oli vain joku humalainen ohikulkija ja sit jos joku vain käy vaikka lenkillä ja on meidän postilaatikon kohdalla jokin kääntymismerkki.. joo, mutta miksi se meidän asuntoon päin olis hetken..

Ja mitä mä alan tekemään asian kanssa. Viime yö meni nyt aika huonosti nukkuen kun heräilin vähän väliä yöllä ja ajattelin asiaa ja sitä et mitä jos joku hullu parhaillaan kyttää tuolla.. Ja jos joku hullu olis niin mitä se seuraavaksi keksii..

Joo, olen siis lukenut ja katsellut liikaa elokuvia ja sarjoja mutta mielikuvitus oikeasti laukkaa jo aika kovaa..

huh, onneksi jotkut muutkin on samaa mieltä et outoa tuo on.. etten vain ole seonnut kotiäiti...
täytyy kyllä varmaan jotain alkaa keksimään kun niin alkaa vaivaamaan tuo asia.

taitaa olla kissa joka pissannu. Jäljet oikeestikki voi olla jonkun jolla tulee sopiva lenkkimatka kun käy teidän postilaatikon kohdalla. Itsekin käännyn tosi useasti yhden talon risteyksen kohdalla koska silloin saan tasan neljän kilsan lenkin.

minä huomasin kerran parvekkeella (1.kerros, lähes maan tasalla) isot jalanjäljet, tulivat talon takaa ja siinä meidän oven kohdalla oli hetki seisottu ja ovea lukon kohdalta raaputettu jollain. sitten ne jalanjäljet palasivat samaa reittiä takaisin talon taakse, mutta näytti siltä että henkilö oli juossut pois. olin sinä yönä yksin kotona kun mies työmatkalla. kyllä vähän säikähdin aamulla kun heräsin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä huomasin kerran parvekkeella (1.kerros, lähes maan tasalla) isot jalanjäljet, tulivat talon takaa ja siinä meidän oven kohdalla oli hetki seisottu ja ovea lukon kohdalta raaputettu jollain. sitten ne jalanjäljet palasivat samaa reittiä takaisin talon taakse, mutta näytti siltä että henkilö oli juossut pois. olin sinä yönä yksin kotona kun mies työmatkalla. kyllä vähän säikähdin aamulla kun heräsin.

Hui kauhea!!

Alkuperäinen kirjoittaja Unikkoja ikkunalla:
taitaa olla kissa joka pissannu. Jäljet oikeestikki voi olla jonkun jolla tulee sopiva lenkkimatka kun käy teidän postilaatikon kohdalla. Itsekin käännyn tosi useasti yhden talon risteyksen kohdalla koska silloin saan tasan neljän kilsan lenkin.

kissa, tuo ei kyllä tullut mieleenkään.. kyllä tässä silloin tällöin, vähemmän kyllä tänä talvena on näkynyt kissanjälkiä mutta oliskos sitten ollut se...hmmm..

No joo, kyllä siis toi kävelylenkkiteoria on silleen mahdollinen mutta pysähdytkö sä sitten ko. merkin kohdalla paikoilleen joksikin aikaa niin että siinä on useammat jalan jäljet siis nimenomaan sellaiset kun jos hetken olet paikoillaan ja on vaikka kylmä niin sä siinä vähän sivuttaisaskelia otat ja nimenomaan meidän asunnolle päin..
Ja jalanjäljet on kävelyjälkiä ja mun tulkinnan mukaan ihan jotkut perus kävely/talvikengät

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kissa, tuo ei kyllä tullut mieleenkään.. kyllä tässä silloin tällöin, vähemmän kyllä tänä talvena on näkynyt kissanjälkiä mutta oliskos sitten ollut se...hmmm..

No joo, kyllä siis toi kävelylenkkiteoria on silleen mahdollinen mutta pysähdytkö sä sitten ko. merkin kohdalla paikoilleen joksikin aikaa niin että siinä on useammat jalan jäljet siis nimenomaan sellaiset kun jos hetken olet paikoillaan ja on vaikka kylmä niin sä siinä vähän sivuttaisaskelia otat ja nimenomaan meidän asunnolle päin..
Ja jalanjäljet on kävelyjälkiä ja mun tulkinnan mukaan ihan jotkut perus kävely/talvikengät

no en ku käännyn reippaasti ettei vaan kukaan luule että kyttään

:D mutta katopa niitä jälkiä, jos on kovin lyhyet askeleet ja laahaavat, niin voi olla joku vanhus joka kyllä kääntyessään saattaa tepsutella paikoillaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

hui että! joo, mullakin viime yönä kun uni ei tullut ajattelin jo kaikkea mitä se vois seuraavaksi keksiä. Just murtautumiset ja tahalleen sytytetyt tulipalotkin jopa jo tulimieleen..
Ja näin sitten yllättäen untakin että joku pimpotti meidän ovikelloa keskellä yötä mutta ketään ei sitten näkynyt kun miehen kanssa ikkunaan rynnättiin katsomaan..

Kyllä mä uskoisin että joku käy kyttäämässä... Mä en varmaan olis tollasen huomion jälkeen enää nukkunutkaan, vaan tuijotellut yöt läpeensä ikkunasta ulos.. Tai vaihtoehtosesti hommaisin jotkut superturvalukot oviin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no en ku käännyn reippaasti ettei vaan kukaan luule että kyttään

:D mutta katopa niitä jälkiä, jos on kovin lyhyet askeleet ja laahaavat, niin voi olla joku vanhus joka kyllä kääntyessään saattaa tepsutella paikoillaankin.

no en niitä niin tarkkaan ole aiemmin katellut, olen vain kummastellut et taas tuossa on joku käynyt enkä silleen ole ajatellut asiaa enää kun sisälle olen päässyt. Mutta ei ne kyllä mielestäni ole laahaavat olleet. Ihan norm. kävelyaskelia. Askelteen pituudesta en nyt osaa sanoa mitään, tais olla aika normaali kun en siihen niin kiinnittänyt huomiota.

Yhteistyössä