Käykö kateeks :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hohhoijaa

Vieras
Suomalaisten miljonääriäitien luksuselämä pian tv:ssä
Tiistai 17.8.2010 klo 11.29 (päivitetty klo 15.16)

Miljonääriäidit-tv-sarjassa seurataan suomalaisten Marian ja Ninan jet set -juhlien ja shoppailun täyttämää elämää Marbellassa.

Enää ei tarvitse tyytyä seuraamaan yhdysvaltalaisten rikkaiden kotirouvien elämää, sillä Liv tuo ilmiön Suomeen 22.9. alkavassa ohjelmassa Miljonääriäidit.

Tosi-tv-sarjassa seurataan kahden kolmekymppisen, Marian ja Ninan, luksuselämää Marbellassa. Miljonääriäitien perheessä lastenhoidossa auttavat lastenhoitajat, shoppailu on olennainen osa elämää ja kalenterit ovat täynnä jet set -juhlia.

Livin sivuilla oli nähtävillä sarjan traileri, mutta se on nyt poistettu näkyvistä.

- Mä rakastan matkustaa, mä rakastan vaatteita, mä rakastan kaikkea luksusta, mä rakastan autoja. Kun sä kerran pääset ajamaan Ferrarilla, et sä voi mennä enää Ford Focuksen rattiin, toinen kotiäideistä toteaa esittelyvideolla.

Alkuperäinen kirjoittaja X:
Shoppailu ja juhlat ei kiinnosta yhtään. Olen kateellinen sellaisille jotka saavat asua esim. Lapissa luonnon keskellä, kun ovesta menee ulos, on luonnossa.

Otit jalat suustani...työpaikat ovat vain valitettavasti täällä etelässä...

Suomessa ei montaa "miljonääriä" olekaan, mutta sen verran että tunnen minäkin pari ja heidän rouvansa ovat tavallisia mukavia ihmisiä, eikä heille tulisi mieleenkään mennä tällaiseen p**a-ohjelmaan...eli kertoo myös näiden ohjelmaan lähteneiden päänsisällöstä aika paljon...ei ei paljon järki päätä pakota.

Eiköhän tämänkin ketjun kirjoittajat ole isoine perseineen ja karkkipussi kourassa kärppänä töllön edessä, kun ohjelma tulee. Täällä nyt vaan pitää elvistellä, ettei rahalla ole merkitystä.. ja paskat!

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi kuin nauraa:
Eiköhän tämänkin ketjun kirjoittajat ole isoine perseineen ja karkkipussi kourassa kärppänä töllön edessä, kun ohjelma tulee. Täällä nyt vaan pitää elvistellä, ettei rahalla ole merkitystä.. ja paskat!

No tottamooses!! Pitäähän sitä kattoa millasta on olla rikas ja viettää luksuselämää :xmas:

Yhteistyössä