Käykö sinulle näin baarissa? Kuinka yleistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli tuosta päätellen varatut naiset ei saisi käydä baarissa, ellei ole haku päällä? Minun mielestä epäreilua. Olen ollut sinisilmäinen. Ajattelen, että ihan sama mitä muut ajattelevat, haluan laulaa. Mukavaahan se on pari sanaa jonkun kanssa vaihtaa laulujen välissä.
Ei miehille ole mitään merkitystä sillä onko sinun tai hänen sormessa sormus.Jos mies on varsinkin yksin baarissa niin oli varattu tai ei niin seksi sillä on mielessä.Jos on kavereiden kanssa niin silloin ei ehkä niin herkästi lähde pettämään ellei kaverit ole mukana ja peittele sitä.

En ymmärrä miksi varattu ihminen käy YKSIN baarissa.Minä en ainakaan päästäisi kumppania YKSIN sinne.Joko yhdessä tai kaverin kanssa mutta eu YKSIN.
Hyvä kysymys. Lähtisin mieluiten.oman miehen kanssa, mutta ei hän halua. Ei kiinnosta baarit eikä karaoke. Eikä hän ole mustis vaan toivottaa hausjaa iltaa. Kerron sitten miten ilta meni. Ei meillä ole salaisuuksia. Ja miksi siis lähden yksin. Haluan laulaa ja pidän karaokesta. Yritän silloin tällöin.saada naiskavereita mukaan, mutta ei pienten lasten äidit (minä en lukeudu siihen joukkoon) pääse juurikaan/halua lähteä. Joten en ole jättänyt sen takia menemättä, jos ei saa kaveria mukaan.

Eli tuosta päätellen varatut naiset ei saisi käydä baarissa, ellei ole haku päällä? Minun mielestä epäreilua. Olen ollut sinisilmäinen. Ajattelen, että ihan sama mitä muut ajattelevat, haluan laulaa. Mukavaahan se on pari sanaa jonkun kanssa vaihtaa laulujen välissä.
Ei se sitä tarkoita, ettei saisi käydä. Mutta siellä olijat helposti kuvittelevat, että se yksintulija on sieltä seuraa hakemassa. Sinun on hyvä tiedostaa se ja tehdä selkeästi tiedoksi, että et ole sitä seuraa hakemassa noille, joiden kanssa et halua edes jutella.

Joskus tulee baarissa pokattua väärää naista.
Minkäs minä sille voin kun kovin harva nainen kantaa kylttiä, että minua ei saa yrittää pokata.
Tai ainakaan juuri minun on turha yrittää!
Yleensä litsari tulee oikealla kädellä vasemmalle korvalliselle joten sielläpäin kuuloni on hieman heikompi!

Milläs teitä naisia lähestytään jos ei yrittämällä?

Se on vaan otettava riski. Sitäpaitti seuraava lauluvuoro on mun!

Joskus tulee baarissa pokattua väärää naista.
Minkäs minä sille voin kun kovin harva nainen kantaa kylttiä, että minua ei saa yrittää pokata.
Tai ainakaan juuri minun on turha yrittää!
Yleensä litsari tulee oikealla kädellä vasemmalle korvalliselle joten sielläpäin kuuloni on hieman heikompi!

Milläs teitä naisia lähestytään jos ei yrittämällä?

Se on vaan otettava riski. Sitäpaitti seuraava lauluvuoro on mun!
:D Ei kannata lakata yrittämästä. Jos nainen on varattu, niin sitten ei kannata edes yrittää.