Käykö tämä haalari pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
värin puolesta juu, mutta materiaalina tuo on täysin väärä.

Paras olisi villahaalari plus ä-pakkauksen puku, mutta sut on varmaan aivopesty uskomaan, että sitä (=reimaa) ei voi käyttää.
Mä otin kuopukselle ä-avustuksen rahana ja laitoin pojalle esikoisen violetin, 2 vuotta vanhan puvun! Kyllä se varmaan sai traumoja ja homokin siitä tulee.

Panosta ennemmin hyvään makuupusiin ja kaukalomatkoja varten hanki kaukalopussi. Se on paitsi kätevä, niin saat myös varmasti vyöt kunnolla kiinni.

en ostaisi vauvalle pukua ekaksi talveksi, koska sellaisen saa äippäpakkauksesta, tai jos en äitiyspakkausta ottaisi, niin sit ostaisin jonkun markettipuvun.

Jos itse tykkäät niin osta pois. Mutta itse en pukis tuota edes tytölle.

Ihan ilman sarvia ja hampaita, missä teidän mielestänne sitten menee "poikakuosin" raja? Eikö pojan (edes vauvan) vaatteessa saa olla sydämiä? Kukkia? Hello Kitty? Mitkä värit on kielletty? Toisin päin kai ollaan sallivampia, ainakin aikuisiällä :D

Jos tosta haalarista pidät, niin anna palaa. Ei tosta poikakaan traumoja saa.

Yhdyn kyllä siinä mielessä muihin vastaahiin, että ei vauva välttämättä tarvii muuta kuin äp.n haalarin. Vaunuissa peiton alla se vauva kuitenkin ekan talven makoilee.

No ihan hyvin käy pojallekin, ihan niin kuin se pinkkiväri sieltä puvun sisältä johonkin päällä ollessa näkyisi :) Mie otin äitiyspakkauksen ja musta se oli tosi turha, toppahaalari oli liian iso ensimmäiseksi talveksi ja nyt sitten pieni, ainoa mitä ollaan käytetty on makuupussi.

Täällä perämeren p-reissä tuulee aina, talvet on lumisia, tuulisia ja kylmiä, joten itse kyllä ostan jatkoss tuulenpitävän puvun näille leveysasteille, myös ihan pienelle vauvalle.

Mun mielestä sopii hyvin pojalle, en tajua miksei sopisi. Hopea sopii kummallekin sukupuolelle, samoin violetti ja hillitty sydänkuvio. Toi pinkki vuori on ehkä vähän tyttömäinen mutta käy kummalle vaan. Onhan tuossa mustaakin.

puvussahan on harmaalla pohjalla tummanlila sydän ja vuoressa oleva pinkki ei näy päällepäin.

Mä en nyt taas periaatteesta oikeen käsitä miksei se kävisi osan tähän vastanneiden mielestä? Siis ihan oikeasti, miksi? Meillä käytetää pojalle vain Po.Pin vaatteita ja niissä on monesti kaikkia värejä, siis jopa sitä pinkkiä piilotettu pieniin printteihin, sydämetkin on sallittuja.

Jotenki tosi tyhmää ajatella ettei poikaa voisi pukea tällasii:D Sama kun sanoisi ettei tytöille voi laittaa autopaitaa tai mitään missä on sinistä, tai ainakaa tota Po.Pin ihnaa klassikkoa eli sinistä raita fleeceaä.

Ja huom. toi puku on musta todellakin neutraali.

• Tykkää
Reactions: persvakoonasana
Sopii niin pojalle kuin tytölle. Ihmeellisen rajoittunutta porukkaa täällä. Sydän ei sovi pojalle? :D Noin niitä lapsia kasvatetaan pienestä pitäen tiettyihin sukupuolirooleihin ihan pukeutumisesta lähtien... :whistle:

Juurin näin. Naurettavaa ja ahdasmielistä. Kyse ei ole vain vaatteista vaan niistä ajattelutavoista ja malleista mitä lapsille annetaan. Itsekin koen melkein olevani kapinallinen, kun puen lapselle ihan kaikenlaisia vaatteita...Surullista sinänsä.

[QUOTE="jep";24679317]Juurin näin. Naurettavaa ja ahdasmielistä. Kyse ei ole vain vaatteista vaan niistä ajattelutavoista ja malleista mitä lapsille annetaan. Itsekin koen melkein olevani kapinallinen, kun puen lapselle ihan kaikenlaisia vaatteita...Surullista sinänsä.[/QUOTE]

...ja lisään vielä että olen kyllä aika tyytyväinen omiin arvoihini ja omaan ajatelumaailmaani tätäkin ketjua lukiessa.