Käykö tämä häihin? (maaliskuun alussa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulassa

Vieras
https://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId?&ProductId=179591&ArticleId=356166&VariantId=1746314&WishlistId=1918989&FromWishlist=1

Lisäksi mustat saappaat :)

Onko liian arkinen tms??
AUTTAKAA...

ESIM. nää kengät

https://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId?&ProductId=179591&ArticleId=356166&VariantId=1746314&WishlistId=1918989&FromWishlist=1

Kuule, pakko tuottaa pettymys, mutta minun mielestäni tuota mekkoa ei kannata tilata. Itse olen sen tilannut ja palauttanut, kyllä oli karvas pettymys! Kangas on todella ohutta ja kreppimäistä, mekosta tulee luonnossa kaikkein eniten mieleen yöpaita.

En siis suosittele tuota kyseistä mekkoa, samantapainen kyllä mielestäni menee ihan hyvin häihin.

Jos ihan hääjuhlan kuitenkin pitävät, niin on liian arkinen. Trikoomekko kuitenkin! ...Häiden pukeutumisohje on juhlapuku (jos et tiedä, et on erikseen kerrottu, et on epävirallista) ja toi ei ole juhlapuku.

Alkuperäinen kirjoittaja pulassa:
Nämä häät eivät ole ns. perinteiset häät vaan ensin pari menee naimisiin maistraatissa ja seuraavana päivänä on sitten avioliiton siunaus ja juhla.

Mutta tuossapa se on: pari järjestää kuitenkin juhlan! Se vaatii ihan saman arvokkuuden myös vierailta kuin perinteisetkin häät. Ei tuo ole mikään kakkosluokan tilaisuus pelkästään sitä varten, että se laillinen osuus hoidetaan maistraatissa.

Huom! Eri asia, jos tiedät, että on sanottu olevan epävirallista, mutta kyllä keräät eräätkin paheksuvat katseet trikoomekossa, jos on ihan hääjuhla kyseessä. Muut juhlavaatteissaan ja sinä tuossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Nämä häät eivät ole ns. perinteiset häät vaan ensin pari menee naimisiin maistraatissa ja seuraavana päivänä on sitten avioliiton siunaus ja juhla.

Mutta tuossapa se on: pari järjestää kuitenkin juhlan! Se vaatii ihan saman arvokkuuden myös vierailta kuin perinteisetkin häät. Ei tuo ole mikään kakkosluokan tilaisuus pelkästään sitä varten, että se laillinen osuus hoidetaan maistraatissa.

Huom! Eri asia, jos tiedät, että on sanottu olevan epävirallista, mutta kyllä keräät eräätkin paheksuvat katseet trikoomekossa, jos on ihan hääjuhla kyseessä. Muut juhlavaatteissaan ja sinä tuossa.

Ei minua ainakaan haittais... eria asia jos joku tulis haisevana verkkarit jalassa. Jos asu sopii ja tuntee itsenäs siinä juhlavaksi ja kauniiksi niin yks lysti.

Kyllä käy ehdottomasti.Loppusilauksen tekee korut,hiukset,meikit,kengät.Huom.älä laita mustia sukkahousuja,se olisi virhe.
Kasvomeikkisi voisi olla värikäs(ei liian räikeä) koska puku joka ajattelit on tumma,toisi vähän väriä.Helpottaisi neuvoa lisää tuon mekon mukaan jos tietäisin ootko tumma vaiko vaalea?Entä hiuksesi pituus? Pitkä lyhyet?

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Ei minua ainakaan haittais... eria asia jos joku tulis haisevana verkkarit jalassa. Jos asu sopii ja tuntee itsenäs siinä juhlavaksi ja kauniiksi niin yks lysti.

No sanotaanko näin, että tällä morsiamella ainakin pistäisi silmään. :wave:

Katsoisin kyllä suoraan, että ei ole viitsinyt sen vertaa kunnioittaa meidän juhlaa.

Mut jokainenhan päättää itse. Juhlapukeutuminen on juhlapukeutumista ja arkipukeutuminen arkipukeutumista.

Uusimmat

Yhteistyössä