Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
juu joku musta/valkoinen huivi harteille jos illasta tarvii, jotenki jos tuohon laittais turkoosin boleron niin vois tulla vähän turhan kirjava..
mutta jooh se on vaan mun oma makuni, sopivan yksinkertaisen on kaunista.
Mä ajattelin että musta ja valkoinen olisi näitä värejä mitä ei häissä pitäisi ylikäyttää, siksi mietin tota jotain muuta väriä
Miten olis sitten vaikka joku hiilenharmaa esimerkiksi? Jos puku on musta-valkonen niin mun silmään ainakin olis hyvä että sävy ei olis turhan kaukana ettei tulis toisaan kirjava vaikutelma. Tai sitten kengät, laukku ja se yläosa voi olla kaikki samaa väriä muttei kuitenkaan enää voimakasta kuosia tai muuta kuviota kun on jo hameessa. Kaunis mekko, voisin itekkin ajatella!
Hmm, joo, pitäisi ehkä kokeilla niitä eri värejä. Turkoosia mietin lähinnä siksi kun mulla on jo tuo bolero ja turkoosi on mulla tosi hyvä väri, saa ihon ja hiukset jotenkin hehkumaan

Punaiset kengät mulla olisi, mutta jotenkin puna-musta-valkoinen tuntuu liian ärjyltä yhdistelmältä häihin (vaikka tiedän että mies tykkäisi)... Valkoinen olisi siisti, mutta tosiaan se morsiamen väri... Kulta taas jotenkin liikaa yläosassa, vaikka ne kengät kaapista löytyykin.