K
kiitos jo etukäteen
Vieras
Itsellä alkaa näyttää enemmän kuin todennäköiseltä, että synnytys käynnistetään niin olisi kiva kuulla kokemuksia miten se on sujunut, edennyt jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:hmm, no tää ei nyt varmaan hirveesti sua lohdutaMutta mulla käynisteltiin 2 päivää, joka päätyi hätäsectioon lapsen väsähtämisen ja sen takia sydänäänten laskun takia...
Tosin mua käynnistettiin 2 päivää tipalla ihan kunnolla... Että jos olis normi tablettikäynnistyksellä alotettu, ni olis ehkä voinut onnistuakkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *-*:mulla ainakin käynnistetty synytys oli yhtä h*lvettiä!!!!!!!!!!! Käynnistettiin tipalla jonka jälkeen puhkastiin kalvot. Siitä se "riemu" alkoikin. Kalvojen puhkaisusta 8 tuntia niin vauva oli syntynyt, mutta toi 8 tuntia oli aivan järkyttävä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käynnistyksenki kivuliaisuus varmaan riippuu käynnistystavasta. Luonnollisin on varmaan joku kalvojen puhkaisu...
Itselläni käynnistetyn kesto 8,5h. Alusta asti sairaan kipeät supparit, epi autto pariksi tunniksi.
Toka lapsi syntyi luomuna ja kukaan ei tajunnut sen syntyvän. En edes itse! Odotin vaan et koska alkaa sattumaan... ikinä ei sit sattunut niin kovasti mitä tuossa ekassa heti ekat kipeet supparit oli.
Ei enää käynnistystä jos ei pakko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:3 käynnistystä ja kaikki aloitettu geelillä/tabuilla ja sitten kalvot ja lopuksi oksitosiini. Kaikissa supistukset tulleet rajuina, mutta epiduraali/spinaali auttoi ja en ole tuntenut yhtään kipua ja ponnistuskin meni kivasti. Ottaisin tuon synnytyksen koska tahansa, raskausaika vaan on niiin tappavan pitkä.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miulla käynnistettiin eka synnytys, tai no kypsyttelyksi sitä taidettiin kutsua kun paikat oli ihan epäkypsät vaikka viikkoja oli jo 41+3.
Tabuja antoivat ja välillä piti käydä kävelemässä portaissa. Lopulta rv 41+5 aamuyöstä alkoi tapahtumaan ja iltapäivällä oli vauva maailmassa..Ponnistusvaihe pitkittyi, iso vauva tuli ja oli väärä tarjontakin..imukupilla auttoivat.