Käytän lapsityövoimaa; tyttö silittää pyykkiä ja minä vain olen (kunnes saan väen pois jaloista ja voin pestä lattiat )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Joo, en pakottanut häntä työhön, sulkekaa puhelimet, ei tarvi soittaa sossutädeille. Hän haluaa silittää, koska se on hänestä kivaa ja hänellä oli tylsää. =) :o

Pikkasen oli närkästynyt, "etkö luota minuun?", kun poimin muutaman oman paidan pois kasasta, ja sanoin että hoidan ne itse.

Joo, mäkin istun koneella ku 4v imuroi :D Halusi itse ja keräsi lelutkin nätisti et pääsee imuroimaan. Tietty sen jälkeen pitää vähän itsekin imuroida kunnolla.

Kyllä meilläkin esikoinen on innokas kotihengetär. Imurointi on esikoiselle hyvinkin mieluisaa puuhaa. En pistä hanttiin, siinähän siivoaa ja nautin ihan avoimesti olostani.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mikäs siinä jos tykkää :D Meillä joskus harvoin imuroi tuo 6v, kerää lelutki jos oikeen kauniisti muistaa pyytää...

Imurointi ei oikein tuolla nappaa, minkä näkee huoneestaan. Mutta vessanpesu on kuulemma ihan ok hommaa.

On ne niin erilaisia, isosiskonsa on vielä 21 v:na sitä mieltä että silittäminen on ajanhukkaa, eikä halunnut silitysrautaa kun tarjouduin ostamaan.

Yhteistyössä