Käytän tänään tyttöä lääkärillä,mulla itselläkin olisi omaa vaiva asiaa,mutta voiko sitä siinä samalla sanoa=

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Vai pitääkö erikseen varata aika toiselle päivälle?Tarviisin lähetteen yhden näppylän leikkausta varten.Ja samalla reseptin puuduttavalle aineelle,kun ulostaessa koskee..

Kyllä mä olen aina selostanu koko perheen vaivat kerralla eikä koskaan ole lääkäri kieltäytyny hoitamasta. Tosin joskus tulee jotain tutkimuksia tms. niin että joutuu maksamaan useamman käyntimaksun, mutta jos vaan reseptin pyytää, ei mene ylimääräistä käyntimaksuakaan.

Kun minä varaan ajan lapselle,olen aina sanonut että äitikin valittaisi oloaan. Varaavat sitten pidemmän ajan, on mulla sit sairas olo tai ei. Mutta jos jotain on ollut on se omalääkäri vai mikälie hoitanut samalla minutkin.

Joo ulostaessa koskee,epäilen peräaukon haavaumaa,koska pukamia ei ole.Joku näppykin siellä on.Kävin yksityisellä joku aika sitten.Olis vaan niin sika kallista mennä se näppy leikkauttamaan yksityiselle,joten ajattelin jos omalääkäri vois lähetteen tehdä sairaalaan.Vai tekeekö se tuosta vaan,vai pitääkö senkin nähdä se näppylä?Ja määrääkö sitä voidettakaan ilman näkemättä?Eihän se sitten onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pitääkö senkin nähdä se näppylä?Ja määrääkö sitä voidettakaan ilman näkemättä?Eihän se sitten onnistu.

En ole koskaan törmännyt lääkäriin, joka olisi määrännyt hoitoa ilman tautia tms näkemättä...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
pitääkö senkin nähdä se näppylä?Ja määrääkö sitä voidettakaan ilman näkemättä?Eihän se sitten onnistu.

En ole koskaan törmännyt lääkäriin, joka olisi määrännyt hoitoa ilman tautia tms näkemättä...

Juu näin ajattelinkin.Kai se vaan on helpompi yksityisellä käydä,hoituu kaikki samalla kertaa,vaikka kallista onkin..

Joo ulostaessa koskee,epäilen peräaukon haavaumaa,koska pukamia ei ole.Joku näppykin siellä on.Kävin yksityisellä joku aika sitten.Olis vaan niin sika kallista mennä se näppy leikkauttamaan yksityiselle,joten ajattelin jos omalääkäri vois lähetteen tehdä sairaalaan.Vai tekeekö se tuosta vaan,vai pitääkö senkin nähdä se näppylä?Ja määrääkö sitä voidettakaan ilman näkemättä?Eihän se sitten onnistu.

Siis se näppy on peäräaukossa? Täällä ainakin pienet näpyt ja luomet postetaan ihan tk:ssa.
Mä pyysin poistamaan kaksi luomea sterilisaation yhteydessä sairaalassa, kun pelkään toimenpiteitä ja silloin kerran nukutettiin ja ne kyllä nauro mulle, että miksi ihmeessä mä en ole käyny aikasemmin tk:ssa postamassa niitä :ashamed:

Olisipa vähän noloa, jos lääkäri laittaisi sairaalaan lähetteen, että "potilas kertoo että on näppyjä siellä ja täällä". Pakkohan lääkärin on sinut tutkia, jotta voi päättää onko lähete yleensä aiheellinen, ja pystyy vastaanottavalle taholle kuvailemaan vaivan riittävän tarkkaan että tietävät esim. kenelle lääkärille ja minkäpituisen ajan sinulle varaavat. Kyllä sairaala äkkiä palauttaisi epämääräisen vähän-sinnepäin-olevan lähetteen lääkärille, etkä pääsisi mihinkään tutkimuksiin tai hoitoon.

Kerran olen näin tehnyt ja kysyin kohteliaasti lääkäriltä, että olisinko voinut kysyä yhtä asiaa, vaikka aika onkin varattu lapselle. Hoitui ihan siinä sivussa. Riippuu paljolti varmasti siitä, jotta onko tarpeeksi pitkä aika, ovatko muut ajat myöhässä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu myös:
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:
Jokaiselle oma henkilökohtainen aika! Lääkärit ei voi sietää sitä, että koko suvun asiat lässytetään, vaikka lapselle varattu aika!

Näinpä.

tämä on muuten ihan totta! Oli valituissa paloissa joskus haastateltu lääkäreitä ja kysytty mikä työssä on rasittavinta, niin yleisin syy oli tämä, että ihmiset kertovat usean ihmisen vaivat samalla ajalla.

Meillä lasten lääkäri aina kysyy, tarvitaanko lisäksi jotain reseptiä, onko Panadolia ja yskänlääkettä, entäs vanhimman närästys lääkkeet, käy siellä minkä vaivan takia tahansa.

Mut kai voin kysäistä lääkäriltä,että leikkaavatko terveyskeskuksessa sen näpyn jos varaan aikaa?Ja muutenkin sit tutkis että onko siellä joku haavauma,siis leikkauksen yhteydessä.

Yhteistyössä