Käytän vain maksullisia naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kasanova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen vilpittömästi iloinen ap:n puolesta. Onnellinen on se, jonka tarpeet ovat yksinkertaiset ja helposti tyydytetyt.

Ne, jotka tarvitsevat parisuhdetta ollakseen tyytyväisiä eli suurehko ihmisten enemmistö, ovat paljon huonommassa asemassa, koska elämän kuvioiden ja tarpeiden yhteensovittaminen toisen ihmisen kanssa on aina vaikeampaa kuin itsekseen eläessä. Hyvällä tuurilla parisuhde-elämä voi olla ristiriidatonta ja erittäin antoisaa, mutta huonolla tuurilla se voikin olla yhtä helvettiä.

Seuralliselle mutta intiimiä suhdetta kaipaamattomalle kaveruus on ihanteellinen ihmissuhdetyyppi. Kaveruussuhteet ovat älyllisesti ja/tai sosiaalisesti antoisia - ei kai niissä muuten pysytäkään - eivätkä ne ole millään tavalla sitovia kuten läheiset ihmissuhteet. Kavereista etäännytään tai heidän kanssa vietetään enemmän aikaa ihan riippuen siitä, mikä sattuu kulloinkin huvittamaan.

Ihan turhaan täällä uhoat.
Kuten me kaikki tiedämme, on miehelle erittäin tärkeää, että hänellä on KIINTEÄ PARISUHDE, siis nainen jonka kanssa hän asuu. Miehelle ei ole suurtakaan väliä, onko tuo suhde hyvä vai huono, pääasia, että joku on.
Naiselle on taas tärkeää suhteen laatu. Mistä muuten johtuu se, että avioerojen hakijana lähes pääsääntöisesti on nainen. Se johtuu siitä, että nainen on kurkkua myöten täynnä miestä ja haluaa hänestä eroon. Myös mies on leipääntynyt nakuttavaan ikävään vaimoonsa, mutta eroa hän ei hae, ellei ole uusi huoltaja tiedossa.
Päinvastoin. Mies heittäytyy usein tässä vaiheessa väkivaltaiseksi hirviöksi, joka uhkaa tappaa eroon räpistelevän vaimon. Silloin tällöin nämä uhkaukset myös toteutetaan.
Ei mies halua erota, hän haluaa uuden sekä pitää vanhan jne. Naisellehan tuo ei ole sallittua.

Mistäs minä eroaisin, kun olen niinsanotusti single?

Enkä halua joutua sellaiseen tilanteeseenkaan, että tarvitsisi erota.

Minä nautin elämästä näin. muut nauttikoon parisuhteistaan, jos ne hyväksi kokevat. :)

Uusimmat

Yhteistyössä