Käytätkö rahaa enemmän itseesi vai lapsiisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neo

Vieras
Onko niin, että lapsesi kulkee halvimmissa vaatteissa ja itse ostat muotikuteita? Käytätkö rahaa baareihin, tupakkaan, lehtiin ja meikkeihin? kampaaja kerran kuussa? Silti lapsellasi ei ole kunnon leluja, kaunista huonetta eikä pääse kesällä käymään halvimmasskaan huvipuistossa? Näin muutamalla tutulla asiat, ikävä kyllä.

No ei nuo rojut iiihan niin huonoja ole taikka tuo huone nyt iiiiha niin laittamaton ole että eikö mamma sais aina kaikkee kivaa kanssa itselleen :'( Elkää ihmiset unohtako itseänne, elkää :'(

Aika tasapuolisesti. Ostan meikkejä ja vaatteita itelleni ja kaikkea krääsää, ostan myös lapsille usein vaatteita ja kaikkea kivaa huoneeseen tms... ihan liikaa... liikaa kaikille...

Lapsiin menee enemmän, tasapuolisesti kuljemme halvoissa rytkyissä.
Aika moni lasten leluistakin on rikki, tyttönen on leluterminaattori, eikä lastenhuoneen ole vaihdettu tapettia koska tyttönen tuhosi jo yhden :kieh:

Käytän itseeni enemmän rahaa kuin lapsiin, mutta kyllä niillä on silti sopivan kokoiset ja näköiset vaatteet ja muut vermeet, leluja liikaakin ja aina on kaapissa ruokaa jopa niin että on mistä valita.

Alkuperäinen kirjoittaja neo:
Onko niin, että lapsesi kulkee halvimmissa vaatteissa ja itse ostat muotikuteita? Käytätkö rahaa baareihin, tupakkaan, lehtiin ja meikkeihin? kampaaja kerran kuussa? Silti lapsellasi ei ole kunnon leluja, kaunista huonetta eikä pääse kesällä käymään halvimmasskaan huvipuistossa? Näin muutamalla tutulla asiat, ikävä kyllä.

Mulla yks tuttu äiti jolla aina muodin mukaiset rytkyt ja viimisimmät kapakka kuulumiset - lapsella liian pienet saadut vaatteet.... lapsi aina vähän anteeksi pyytävän näköinen...surettaa lapsen puolesta!!

uskoisin että meihin aikuisiin enemmän.
vaikka huonoimissa ryysyissä me kuljetaan. aika tasapuolisesti mutta silti uskon että jos katsottais tarkkaan kenen suusta menee tai kuka käytäää niin aikuisten jutut maksais enemmän

Kyllä itseen menee enemmän jos laskee kaikki vaatteet, meikit, kosmetologit, kampaajat ym. mut ei meillä muksutkaan mitään ilman jää, päinvastoin taitavat olla aikamoisia lellipentuja...

Yhteistyössä