käytättekö alekuponkeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihi

Vieras
mä kävin ostoksilla viikonloppuna ja käytin 3 liikkeessä heidän alekuponkejaan. eli tiimarin -20% kupongin sain asuntomessuilta. ja tein niin isot ostokset, että sain alennusta 6euroa. lapsen synttäreille ostin kaikkea tarpeellista. sit kävin hemtexissä ostamassa -30% kupongilla pöytäliinan. Lindexin kaikki tarjouskupongit annoin kaverilleni, jolla ei ollut kanta-asiakaskorttia ja hän säästi myös -30% kolmesta vaatteesta. Aika harvoin tulee ostettua täydellä hintaa muuta kuin ruokaa. onko muita, jotka ottavat tarjouskupongit lompakkoon odottamaan jos tulis tarvetta? nyt mulla on sellainen kuponki, jolla saa Lidlistä 3 euroa alennusta, jos ostaa 30eurolla. harvoin siellä käyn kaupassa,voi jäädä kyllä käyttämättä.

kyllä käytän, jos on vaan sellaisiin kauppoihin joihin olen menossa. En edes muista koska olisin ostanut normaalihintaisen vaatteen viimeksi, esim kapphallista tulee koko ajan -25% lappuja kotiin. Täällä on myös välillä lähikaupassa tarjouskuponkeja :)

Alkuperäinen kirjoittaja pihi:
mä kävin ostoksilla viikonloppuna ja käytin 3 liikkeessä heidän alekuponkejaan. eli tiimarin -20% kupongin sain asuntomessuilta. ja tein niin isot ostokset, että sain alennusta 6euroa. lapsen synttäreille ostin kaikkea tarpeellista. sit kävin hemtexissä ostamassa -30% kupongilla pöytäliinan. Lindexin kaikki tarjouskupongit annoin kaverilleni, jolla ei ollut kanta-asiakaskorttia ja hän säästi myös -30% kolmesta vaatteesta. Aika harvoin tulee ostettua täydellä hintaa muuta kuin ruokaa. onko muita, jotka ottavat tarjouskupongit lompakkoon odottamaan jos tulis tarvetta? nyt mulla on sellainen kuponki, jolla saa Lidlistä 3 euroa alennusta, jos ostaa 30eurolla. harvoin siellä käyn kaupassa,voi jäädä kyllä käyttämättä.

No jos haluaa tosiaan edullisesti ostaa ruokaakin, käy ihmeessä Lidlissä.. :)
Siellä on monesti lihat tarjouksessa, esim. samat Kartanon mitä muuallakin.. ihania jogurtteja ja rahkoja edullisesti välipalaksi.. vanukkaita.. pekoni edullista, ja tonnikala varsinkin.. + vaipat jos sen ikäisiä.. ;)

mistä olet lidl-kupongin saanut? Siellä ite taas käyn usein. Käytän kuponkeja AINA jos on sellaisia mitä muutenkin käyttäisin. Hese käydään harvoin, mutta aina kuponkeja, usein tulis lindex tai kappahl, mutta niistä ostan niin harvoin (muutoin melkein kirppis tai ale)

Kyllä, otan talteen kaikki mahdolliset kupongit ja usein tulee käytettyäkin.
Joskus voi valita ruokapaikan sen mukaan jos jossain saa esim viinilasillisen ruuan yhteydessä maksutta.

Tietysti kupongit hyödynnän jos sellaisia tarjolla. Tuntuu vaan olevan kupongit usein sellaisiin puljuihin (kuten mäkkäri, hese ym) joissa ei ole kovin elintärkeää asioida. Niillä en tee yhtää mitään. Ihan tavallisten ruokakauppojen ja vaateliikkeiden kupongit kyllä huomioin jos sellaisia eteen sattuu.

mä sain siskoltani tuon lidlin alekupongin. Olivat kesälomareissulla ja sieltä se tarttunut mukaan, enkä älynnyt tarkemmin kysellä. on voimassa vielä ens viikon, joten täytynee vierailla sielläkin sitten. vaippaikäisiä ei meillä ole, mutta eiköhän tuon 30e saa pelkkään ruokaankin menemään. mua vaan ärsyttää litlissä ne kassat, kun pitää olla heti pakkaamassa kamat, etteivät tipu lattialle.

mä sain siskoltani tuon lidlin alekupongin. Olivat kesälomareissulla ja sieltä se tarttunut mukaan, enkä älynnyt tarkemmin kysellä. on voimassa vielä ens viikon, joten täytynee vierailla sielläkin sitten. vaippaikäisiä ei meillä ole, mutta eiköhän tuon 30e saa pelkkään ruokaankin menemään. mua vaan ärsyttää litlissä ne kassat, kun pitää olla heti pakkaamassa kamat, etteivät tipu lattialle.

Sen ovat muuten osassa Lidllejä korjanneet.. eli isommat kassat.. ei vielä kaiskissa tosin..

Yhteistyössä