meil on molemmissa vessoissa, keittiössä ja hoitopöydän vieressä pullo. ja käytetään ahkerasti. tosin meidän kaksoset syntyi pikkukeskosina joten ovat todella herkkiä kaikille taudeille&infektioille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:meillä on ja käytetään aina vaipanvaihdon jälkeen. kyl mä tykkään et on puhtaat kädet.
Nehän puhdistuu ihan vedelläkin kyllä.
Ja meillä käytetään myös SAIPPUAA (ei joka kerta). Olettekos sellasesta aineesta koskaan kuulleet?
Saippua poistaa näkyvän lian, ei bakteereja. Kyllä mä ainakin tykkään kun käyn pienimmän kakkapyllyn pesemässä, että desinfioin käteni ennen kuin upotan kourani pullataikinaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:meillä on ja käytetään aina vaipanvaihdon jälkeen. kyl mä tykkään et on puhtaat kädet.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Saippua poistaa näkyvän lian, ei bakteereja. Kyllä mä ainakin tykkään kun käyn pienimmän kakkapyllyn pesemässä, että desinfioin käteni ennen kuin upotan kourani pullataikinaan![]()
Hmmm... Oletko aivan varma tästä? Kyllä saippua on minusta kautta aikain ollut ratkaisu tautien leviämisen estämiseen, koska saippuapesu poistaa bakteerit käsistä.
Munkin mielestä saippuapesu kyllä poistaa suuren osan bakteereista käsistä, mutta jättää kuitenkin normaalifloraa, mikä ei haitaksi normaalioloissa olekaan =).
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:.
Alkoholi on erinomainen bakteerien ja jopa joidenkin virusten tappaja. Muutamaa tutkimusta lukuun ottamatta alkoholipohjaiset huuhteet ovat vähentäneet bakteerien määrää käsissä paremmin kuin pelkkä saippua, useat erilaiset antibakteeriset saippuat tai jopa jodi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huomasin että noi ammatti-ihmiset ei nyt ollenkaan huomaa että kotonakin voi joutua hoitamaan sellasta lasta jonka tähden on pakko käytää käsidesiä, ja kaikenlaisia värkkejä. Joo eriyistilanne mutta kuitenkin ihan tavallinen kotielämä kyseessä. No juu ehkä tämä helle pistää vähän "piikittelemään"sanoin. Ps. muuten ei onneks tarvi piikitellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:.
Alkoholi on erinomainen bakteerien ja jopa joidenkin virusten tappaja. Muutamaa tutkimusta lukuun ottamatta alkoholipohjaiset huuhteet ovat vähentäneet bakteerien määrää käsissä paremmin kuin pelkkä saippua, useat erilaiset antibakteeriset saippuat tai jopa jodi.
Tämä on epäilemättä totta, mutta se ei ole että saippua poistaisi pelkän näkyvän lian eikä ollenkaan bakteereita, kuten kirjoitit.
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:No en tosiaankaan käytä.Päiväkodissa kun lapset käyttävät päivittäin,niin kuivattaa entistä enemmän atoopista ihoa ja pojalle tulee ihottumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:No en tosiaankaan käytä.Päiväkodissa kun lapset käyttävät päivittäin,niin kuivattaa entistä enemmän atoopista ihoa ja pojalle tulee ihottumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:No en tosiaankaan käytä.Päiväkodissa kun lapset käyttävät päivittäin,niin kuivattaa entistä enemmän atoopista ihoa ja pojalle tulee ihottumaa.
Käsidesi ei kuivata ihoa, vaan vesipesu. Tutkittu juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:No en tosiaankaan käytä.Päiväkodissa kun lapset käyttävät päivittäin,niin kuivattaa entistä enemmän atoopista ihoa ja pojalle tulee ihottumaa.
Käsidesi ei kuivata ihoa, vaan vesipesu. Tutkittu juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Mä väitän muuta..koska päiväkodissa käytössä käsidesi ja iho aina korpulla.Mutta kun poissa päiväkodista ja käyttävät vain normi käsipesua saippualla..iho on hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy hän:Niin,siinäpä se kysymys tulikin jo esitettyä =)!Ja jos käytätte niin miks? Meillä ollu nyt n.2 viikkoa pullo tuola keittiön pöydällä ja kyllä mä välillä sitä käsiini otan ja hieron käteni...=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Löytyy kaapista. Käytän sitä aina silloin, kun tulen töistä kahvilasta. Pesen kädet ensin saippualla ja sen jälkeen laitan käsihuuhdetta.
Siellä kun tulee koskettua ihmisten syötyisiin purukumeihin jne., niin tekee mieli puhdistaa kädet kunnolla kotiin tullessa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:meillä on ja käytetään aina vaipanvaihdon jälkeen. kyl mä tykkään et on puhtaat kädet.