Alkuperäinen kirjoittaja Muusikko:Tää nyt menee jo asian vierestä, mutta minua huvittaa kun soittimien nimet on pimpparauta ja rytmimuna.
Tääl päin oli tai on ravintola Rytmiravintola Pimpparauta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muusikko:Tää nyt menee jo asian vierestä, mutta minua huvittaa kun soittimien nimet on pimpparauta ja rytmimuna.
Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:Pimppi.
Mutta myös minun isoäitini sanoo että pillu... ja minusta se kalskahtaa aika härskille, kun tyttövauvalle sanoi että "ompas tytöllä terve pillu" (kun vaihdoin vaippaa eikä punottanut ollenkaan)
Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:Pimppi.
Mutta myös minun isoäitini sanoo että pillu... ja minusta se kalskahtaa aika härskille, kun tyttövauvalle sanoi että "ompas tytöllä terve pillu" (kun vaihdoin vaippaa eikä punottanut ollenkaan)
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Viineri, pipari, pimpsaloora, mirri, karvakolmio................![]()
Täytyykin kattoo tästä lähtien, et missä seurassa kysyy "otatko kahvin kanssa viinerin?"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Menkkojen aikaan "Nyt ei oo tarjolla kun mansikkaviineriä". Patska juttu, huooooh :headwall::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Onko etupyllystä puhujilla myös takapylly?