Käytettyjen pikkareiden kauppa, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä mieltä olette alati kasvavasta käytettyjen pikkareiden myynnistä?

Myisittekö itse? Ostaisitteko itse?

Kokemuksia?

Vain, jos saan ne itse riisua tai ainakin näen, että ne riisutaan.

Mutta niitä on kyllä kiva saada flirttinä. Tanssitin kerran yhtä viehättävää naista koko illan ja hiukan ennen valomerkkiä huomasin, että hän työnsi tanssin aikana kätensä pikkutakin taskuuni. Kun olin saattanut hänet pöytäänsä ja itse asettunut omaa kaveriporukkaan, niin laitoin käteni taskuuni ja huomasin jonkin kostean vaatekappaleen. Katsoin sen jälkeen naista ja sitä hymyä en milloinkaan unohda.

Menin vai vihkaa katsomaan löydöstä tarkemmin vessaan - olivat aivan ihanat punaiset pitsiset stringit. Olivat kyllä kosteat, mutta miedosta tuoksusta päätellen ajattelin, että ne oli kostutettu kraanan alla. Palautin ne ja jouduin kertomaan, että vaimo odottaa kotona, enkä voi nauttia stringien kotipesästä. Nainen kertoi ymmärtävänsä ja kiitti palautuksesta. Sanoi niiden olevan hänen epäonnen pöksynsä. Sillä, jos hänellä on jalassaan jotkut arkiset sloggit niin, silloin kyllä kohtaisi kivan miehen, mutta aina kun pynttää viimeisen päälle (tai paremminin alle) niin, sopivaa kundia ei satukkaan paikalle tai heillä on kiire omaan kotiinsa.

Viimeksi muokattu:
Mitä mieltä olette alati kasvavasta käytettyjen pikkareiden myynnistä?

Myisittekö itse? Ostaisitteko itse?

Kokemuksia?

En myisi, enkä ostaisi. Saan itselleni aivan riittävästi pikkareita. Tiedän kenenkä ihania peppuja ne ovat peittäneet ja kenenkä pimpissä ne ovat kostuneet.
Jos tuntemattomilta haluaisin pikkupöksyjä, niin tosiaan itseni pitäisi ne riisua, tai ainakin nähdä niiden riisuttavan.

Luin erään kaverin kirjoittavan, kuinka hän oli tienannut sievoiset rahat, kun oli ostanut halpoja naisten pikkareita ja kostutellut niitä vessan ränneissä ym. Sitten oli myynyt niitä muka naisten käytettynä pikkareina. Hän oli ollut opiskeluaikanaan ilta siivoojana jossakin ravintolassa tai jossain baarissa. SIIS EN OSTA ENKÄ SUOSITTELE KETÄÄN OSTAMAAN, vaikka kuinka seksikkäitä peppukuvia olisi mainoksissa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei missään nimessä;11293040:
Luin erään kaverin kirjoittavan, kuinka hän oli tienannut sievoiset rahat, kun oli ostanut halpoja naisten pikkareita ja kostutellut niitä vessan ränneissä ym. Sitten oli myynyt niitä muka naisten käytettynä pikkareina. Hän oli ollut opiskeluaikanaan ilta siivoojana jossakin ravintolassa tai jossain baarissa. SIIS EN OSTA ENKÄ SUOSITTELE KETÄÄN OSTAMAAN, vaikka kuinka seksikkäitä peppukuvia olisi mainoksissa.

No tuohan on urbaani legenda. Milloin hän on baarimikkona kyseisessä paikassa ja milloin siivooja. Kyllä monet niitä aidosti myyvät ja ovat tehneet sitä monet vuodet ja keränneet vakioasiakkaat. Eihän se homma pitkään jatku, jos ei ole rehellinen. Nykypäivänä huijaamisen yleistyttyä ostajatkin ovat alkaneet tarkemmaksi.

Parikymmentä vuotta sitten (alaikäisenä) kävelin Helsingissä pitkin katua ja viereeni tuli mies, ja sanoi maksavansa satasen (markkoja) päälläni olevista pikkuhousuista. Olin pukeutunut lyhyehköön hameeseen. Olin rahan tarpeessa; riisuin housut läheisessä porttikäytävässä ja olin satasen rikkaampi ja housut saanut herrasmies häippäisi jonnekin vikkelästi.

myisin omia pikkareita ja muitakin alluhousuja, vaan kun eivät mene kaupaksi. Olis ehtaa keltaista edessä ja ruskeaa takana, eikä missään junan vessassa värjäytyneitä.

terveisin,
Pekka

Yhteistyössä