Käytiin sunnuntaina tuon miehen kanssa vanhempieni luona...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Siis ekaa kertaa tapasivat. Enkä oo eläissäni hävenny näin. Siis oikeasti tuo minun ukko-kulta yritti niiden kanssa jutella ym, mut emäntä ja isäntä vaan istuvat kahvikupit kädessä pirtin sohvalla ja tuijottavat. :o Itekki yritin saada niitä puhumaan mut ei...

Siis esim ku olin keittiössä äitin kanssa niin se kyllä mulle puhui kuten ennenki, mut sanaakaan ei sanonu tuosta minun kihlatusta, ja sepäs sanoikin kotimatkalla että oli harvinaisen kylmä hiljaisuus pirtissä sillä aikaa ku kävin keittiössä... :xmas:

Noh, lähtiessä, kun mies oli menny jo autoa käynnistelemään ja ite vielä mettästin kissaani vintiltä, isäntä tuli siihen ja murahti että "mukavan olonen mieshän tuo". Yritin saaha siltä jotain lisäkommenttia mutta eipä se juuri mitään sanonu... Naurettiin koko kotimatka onnistunutta reissua. :laugh:

Äiti sitten soitteliki aamulla mulle töihin ja kysy onko se mies joku rikollinen, kun sillä oli niitä tatuointejaki. :whistle:

Jos seuraava kerta menis paremmin... Jos tulee seuraavaa kertaa. Noh, ne häät... Kuinkahan hiljaset pippalot niistäki tulee. :D

Ei kivaa. :|

Mutta samantyylisesti meilläkin kävi. Äitini näytti järkyttyneeltä ja jälkeenpäin tunnusti että Äijä näytti ihan eräältä opiskeluaikojensa huumeidenkäyttäjähipiltä... :laugh:

Mutta ensijärkytyksestä onneksi toipuu aika nopsaan, kun oppii tuntemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
mut eiks oo pääasia ettei tappelua tullu/olleet toistensa kurkussa kiinni..?

Onnea sulle :hug: :)

Siis todellaki odotin äitini tuntien jotain ristikuulustelua... Vaan ei. :D Nyt sitten vähän väliä tulee jotain tekstiviestiä kotopuolesta, jossa ne kysyy kaikkea "siitä sulhosta", kuten tuota miestä nimittävät. Pikkusiskojani taas ei näkyny missään koko vierailun aikana, vaikka äiti lupasi että ovat kotona. Varmaan oli piilottanu kellariin ne. :saint:

Nuo ne on aina niin mukavia juttuja.. :D
Mun mummuni tapas tuon miehen ihan ensimmäisenä ja tosi tohkeissaan oli kyllä, mut sitten se meni ja kysyi että voiko tosiaan olla noin kihara tukka miehellä, ettei siinä kuitenkin olis permanentti.. :whistle: Ja seuraavalla kerralla taivasteli vielä samaa asiaa, nyt ei onneksi enää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mun mummuni tapas tuon miehen ihan ensimmäisenä ja tosi tohkeissaan oli kyllä, mut sitten se meni ja kysyi että voiko tosiaan olla noin kihara tukka miehellä, ettei siinä kuitenkin olis permanentti.. :whistle: Ja seuraavalla kerralla taivasteli vielä samaa asiaa, nyt ei onneksi enää. :D

:laugh:

Meillä äiti ihmetteli miks se mies on kalju. Enpä osannu mitenkään järkevästi siihen vastata... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Meillä äiti ihmetteli miks se mies on kalju. Enpä osannu mitenkään järkevästi siihen vastata... :snotty:

Joo, noi on noita kun täytyy jotakin asiaa ihmetellä ja taivastella.. :whistle:
Jaa niin ja kun mun mies ei käytä alkoholia, taitaa tulla 6 tai 7 vuotta kun päätöksen moisesta teki, niin sitäkin tuo armas mummuni tietysti multa sitten kysäs että minkä takia ei sitä alkoa käytä ja mä sille selittelin sitten että teki vaan sellasen päätöksen, että eiks se ole vain hyvä juttu. :D

Joo, noi on noita kun täytyy jotakin asiaa ihmetellä ja taivastella.. :whistle:
Jaa niin ja kun mun mies ei käytä alkoholia, taitaa tulla 6 tai 7 vuotta kun päätöksen moisesta teki, niin sitäkin tuo armas mummuni tietysti multa sitten kysäs että minkä takia ei sitä alkoa käytä ja mä sille selittelin sitten että teki vaan sellasen päätöksen, että eiks se ole vain hyvä juttu. :D

Jotenki ihmetyttää seki, ku ex-ukkoni aikoinaan niille esittelin niin olivat
NIIN kiinnostuneita ja ylipirteitä, uteliaita ja seurallisia. Vaikka toinen oli ihan täys pummi-narkkari-alkoholisti. Tämä nykyinen mies kyllä juo joskus, mut muuten on kunnollinen niin.... hmm... :| :D

Jotenki ihmetyttää seki, ku ex-ukkoni aikoinaan niille esittelin niin olivat
NIIN kiinnostuneita ja ylipirteitä, uteliaita ja seurallisia. Vaikka toinen oli ihan täys pummi-narkkari-alkoholisti. Tämä nykyinen mies kyllä juo joskus, mut muuten on kunnollinen niin.... hmm... :| :D

Jospa eivät nyt sit tämän uuden ja paremman ( :heart: :D ) kohdalla uskalla vielä niin kauheasti innostua, kun ehkä pelkäävät että joutuisit muka taas pettymään, kun sillähän on niitä tatskojakin, niin ja se kalju.. :whistle: ;)

Mut kato, jos sillä on kova ulkokuori ja pehmeä sisäpuoli, niin ne näkee siitä ensin vaan sen ulkokuoren. :) Ja sit jos exäsi on ollut p--ska niin olettavat automaattisesti, että tämäkin on.

Valitettavaa, mutta totta: Ihmiset arvioi toisiaan ulkokuoren perusteella ennen kuin (jos) kunnolla tutustuvat. Munkin ukkoani mummot pitää natsina ja poliisit pysäyttelee syyttä suotta, kun sillä ei ole tukkaa, mutta tuon kiltimpää miestä et hevillä löydä ..eikä ulkokuorestaan huolimatta ole mikään sossupummikaan, vaan hyvin tienaava mies. :D

Niin voi kyllä olla että ovat järkyttyneitä juuriki ulkonäöstä, kun toinen on kaapin kokonen kaljupää tatuioitu lihaskimppu, edellinen äijä oli laiha ko luuranko ja niin kiltin näkönen.. kaikkea muuta kyllä oli kuin kiltti.

Mut on mullaki tatuointeja. :o Ai mut miehän olenki niitten mielestä rikollinen... :xmas:

Yhteistyössä