Käytiin taas varkaissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Siis vahingossa :ashamed:

Sellon parkkihallissa huomattiin, että perunapussi oli jäänyt maksamatta, kun se oli ostoskärryjen alla......

Eikä käynyt mielessäkään lähteä maksamaan, kun varmasti enemmän maksetaan ylihintaa tuotteista, jos joskus jää kuitti tarkistamatta niin aina on joku hinta joka ei täsmää...........

Meillä mies kävi pojun kans perjantaina soitinkaupassa ostamassa kitaraan virittimet, ni mies kun tuli kaupasta ulos, ni huomas autolla, et pojulla oli hirveen paksu piuhakiekko sylissä...Mies kiikutti piuhan takas kauppaan ja oli kauppiaskin naureskellu, et johan poju nuorella iällä (1v3kk) aloittaa myymälävarkaudet :laugh: Oli vaan napannu jostain hyllystä sen mukaansa, eikä mies huomannu mitään...

tommonen peruna tai tomaattipussin "varastaminen" on kyllä mun mielestä jotain ihan muuta kun varastamista , ei aina voi kaikkea muistaa tai huomata .

Alkuperäinen kirjoittaja MiePÄS:
No onhan se varastamista, jossain välissä se on huomattu kerta. Ei tarkotuksella tehtyä mutta kummiskin.

Olen samaa mieltä ja ei kyllä kotona asiasta puhuttu mitään - ei lapsille sellaista mallia, mutta en huonoa omaatuntoa jaksa potea kun oikeasti melkein joka kerta kaupassa veloittavat jostain ylimääräistä ja aina saa olla niitä oikomassa.

heh. käytiin just kaupassa ja ladoin sitten rattaitten koriin tavaraa ku ei enään koriin mahtunu...siinä tuli vaan mieleen et täytyy muistaa sit kassalla.
ei tuossa minusta mitään oo...eniten mua ärsyttää ne jotka esim. ottaavat suomalaisia tomatteja ja pistää ulkolaisen leiman siihen...
kerrankin kampin k-marketissa oikein ylväs (ja varmasti rikas->pukeutumis tyyli) rouva lato mun vieressä suomalaisia tomatteja pussiin (oli kilohinta yli 6e) ja sit oltiin samaan aikaan puntarilla ja rouva pisti ulkolaisen leiman, teki mieli sanoo et se on kyllä 62 se numero...mumisin sit siinä ääneen vain et mikäs tää numero nyt olikaan...

Mulle sattui apteekissa niin, että ostin reseptilääkkeitä ja käsikauppalääkkeitä. Juttelin sitten samalla tutn farmaseutin kanssa niitä näitä. Maksoin lääkkeeni;kotona sitten huomasin että käsikauppatuotteista toinen oli jäänyt kokonaan veloittamatta. En osannut yhtään ajatella asiaa maksaessani, sillä saamani reseptilääkkeet olivat minulle uusia, eikä minulla ollut käsitystä siitä kuinka kalliita lääkkeet olivat. Huomatessani virheen soitin apteekkiin ja lupasin käydä korjaamassa asian eli maksamassa lääkkeen. Sattumoisin minulla oli samana päivänä asiaa apteekin lähelle, joten kävin hoitamassa asian kuntoon. Ollessani maksamassa, toi minun kanssani puhelimessa ollut farmaseutti perusvoidetuubin minulle kiitokseksi rehellisyydestäni.
En vain voinut olla korjaamatta virhettä. Opinpahan olemaan itse tarkempana myös apteekissa asioidessani,ja tarkastan kuitin ennen kuin lähden apteekista tai muusta liikkeestä.

Yhteistyössä