Käytiin tänään miehen kanssa Flamingon Waterparkissa, ja siis aivan MAHTAVA paikka!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Suositteluni :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Sauna oli huono,mutta siis kaikki muu, WAUDE!!!! :D
Me mennä juostiin ku 15v teinit siellä,niissä vesiliukumäissä ;) :whistle:
Ja siis voinpa sanoa että tää oli niiiiiiin paras päivä loman lopuksi, kun huomenna alkaa taas aherrus :D

Mutta suosittelen kaikille tuota Flamingon Waterparkia :wave:

http://www.flamingospa.fi/waterpark/

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mun mielestä Turun Caribia on monipuolisempi ja toimivampi kuin Flamingon vesipuisto.

No,meiltä on aika pitkä matka turkuun, mutta aina ollaan puhuttu kun sinne päin mennään niin paikkaa kyllä kokeillaan =) vesipetoja kun olemme koko perhe =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Ollaan kans käyty pari kertaa ja tykätään kans hirveesti (hintaa lukuunottamatta)! Mikä ap sun mielestä saunassa tökki, jos saa udella!?

En yleensä käy saunoissa, nyt käväsin ja jotenkin siellä vaan oli niiiin huono ilma, tai sit mä vaan kuvittelin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Hieno paikka on, poika oli siellä tänään. Sanoi että yks mäki oli pois käytöstä.

Oliks siellä joku alennus nyt?

Ei kai siellä mitään alennusta olut, paitsi siis klo:10-15 pääsee sillä 10e ja 15-21 20e.

Joo, se joku kamikaze,mihin oltas haluttu mennä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
aika kallista ku saa olla vaan 3h :o ja lisäaika maksaa 2e/30min :o
serenassa sai olla tolla hinnalla koko päivän..

Joo,mutta meidän mielestä ei ole kallista, siihen nähden miten kivaa siellä oli... :D ja 3 tuntia on ihan hyvä aika... ja ottaa sitten lisä aikaa jos tuntuu siltä, että jaksaa vielä olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mun mielestä Turun Caribia on monipuolisempi ja toimivampi kuin Flamingon vesipuisto.

Näin on mutta Turussa on ollut nyt jatkuvia ongelmia vedenlaadun suhteen, kiitos itänaapuriemme, henkilökuntaakin on pistetty suihkujen puolelle vahtimaan että kaikki peseytyvät

Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Mua ei siihen kamikazeen sais!! Siinä on aika paljon loukkaantumisiakin ollut kun ohjeita ei noudateta ja jokaista sattuu varmasti johonkin joka sieltä alas tulee!

Ai? :| Ihanko tosi? en ole kuullutkaan tuollaista..

Siinä tulee g-voimia 5,5 alastulossa!

Joo,kyllä sen tiedän. luin eilen nettisivuilta :D ja tosiaan käytiin tänään sitä katsomassa ja sen takia oikeestaan lähdettiin sinne,mutta se on se kamikaze nyt suljettu huoltotöiden takia... oltas haluttu mennä siihen, juuri noiden g-voimien takia. :whistle:

Mä olin siellä perjantaina ja silloinkin oli se toinen liukumäki suljettu. Ja oleskeluaika oli 2,5 tuntia. Hinta 20 eur oli aika suolainen aikaan nähden ja kun liukumäki oli suljettu ja mulle oli todellinen pettymys että oli vaan tavallinen sauna, ei mitään höyryjä tms.
Caribia todellakin on parempi.

Mua ei siihen kamikazeen sais!! Siinä on aika paljon loukkaantumisiakin ollut kun ohjeita ei noudateta ja jokaista sattuu varmasti johonkin joka sieltä alas tulee!

Joo,kyllä sen tiedän. luin eilen nettisivuilta :D ja tosiaan käytiin tänään sitä katsomassa ja sen takia oikeestaan lähdettiin sinne,mutta se on se kamikaze nyt suljettu huoltotöiden takia... oltas haluttu mennä siihen, juuri noiden g-voimien takia. :whistle:

Ei kannata sit bikinit päällä laskea... Ne on korvissa ja housut niin kuin pukukin kaivertuu kuulemma persvakoon!!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Mä olin siellä perjantaina ja silloinkin oli se toinen liukumäki suljettu. Ja oleskeluaika oli 2,5 tuntia. Hinta 20 eur oli aika suolainen aikaan nähden ja kun liukumäki oli suljettu ja mulle oli todellinen pettymys että oli vaan tavallinen sauna, ei mitään höyryjä tms.

No,mutta se max. aika siellä on se 3h ja päivällä klo:10-15 hinta on vain sen 10e klo:15-21 20e

Ei kannata sit bikinit päällä laskea... Ne on korvissa ja housut niin kuin pukukin kaivertuu kuulemma persvakoon!!

:D

Joo,sitä se mies mulle varoitti,kun mentiin sinne ja bikinit tietenkin mulla mukana

:whistle: Mutta ei ollut kamikaze auki :ashamed:

Erikoisuudet on siellä K20 osastolla vielä suolaisempaan hintaan. Siellä en oo viel käynyt.

Erikoisuudet on siellä K20 osastolla vielä suolaisempaan hintaan. Siellä en oo viel käynyt.

Näytti olevan 12 euroa päälle jos olis halunnu mennä spa & wellnessiin. Huh!

Yhteistyössä