Käytiin tänään miehen kanssa syömässä ravintolassa ja vähän shoppasin sitä ennen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen päivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="impi";25465073]Minä en usko sinua kiimainen isä. Miksi olet niin kiimainen?[/QUOTE]
Johtuisko siitä yksinkertaisesta syystä, että ei oo pilluu annettu tarpeeksi :p

[QUOTE="Kuukkeli, Kuukkeli";25465008]Kävin aamulla ostamassa ruokaa parillakympillä. Lapset ovat riidelleet ja välillä leikkineet iloisesti. Kuopus kakkasi päivän mittaan neljä kertaa vaippaansa ja miehen kanssa ollaan tiuskittu toisillemme ja yhden kerran melkein pussattu. Naurettu on monta kertaa.

Elämä on ihanaa! :)[/QUOTE]

Meillä kans aikalailla näin... plus että esikoinen ei kastellut kuin kerran housunsa kun ei ehtinyt potalle. kauppaan meni 12e ostin vassapaperia, pillimehuja, kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä ja nenäliinoja. Niin ja lasten neniä pyyhittiin varmaan 87 kertaa, ainakin.

[QUOTE="imppu";25465082]Mikä määrä olisi tarpeeksi? Ja minkälaista römpsää haluaisit?[/QUOTE]
Römpsällä ei oo väliä, mutta n. 3 kertaa päivässä olisi normaali määrä mulle, aamulla kerran, päivällä kerran ja nukkumaan mentäessä kerran.
PS: joka kerta annan naiselle orgasmin. ;)

Meillä kans aikalailla näin... plus että esikoinen ei kastellut kuin kerran housunsa kun ei ehtinyt potalle. kauppaan meni 12e ostin vassapaperia, pillimehuja, kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä ja nenäliinoja. Niin ja lasten neniä pyyhittiin varmaan 87 kertaa, ainakin.

Sitten kaiken keskellä täällä on joku kiimainen isä? Mistä sille löytyis tekemistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25465084:
Römpsällä ei oo väliä, mutta n. 3 kertaa päivässä olisi normaali määrä mulle, aamulla kerran, päivällä kerran ja nukkumaan mentäessä kerran.

Aika vähältä kuulostaa. Kuka hoitaa lapset vai harrastatko pikapanoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25465084:

Miten niin ei ole väliä? kunhan ei ole väliä?

Yhteistyössä