Käytiin tänään vähän picnic kokoontumisessa ja hittolainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
.. Siis mies meni jo aamusta harrikalla Forssaan ja me tytön kanssa autolla perässä. Kiva ilma ja paljon hienoj apyöriä ja autoja!

Noh lähdettiin sitten suht samaa matkaa, perätysten ajamaan pois päin. Karkkilan kohdilla sitten soittelin hälle josko huomaisi kun on pysähtynyt tankkaamaan. No vielä mitä! Oli pärrä jättänyt tielle :xmas: .

Joku tyyppi oli heti pysähtynyt plymounthilla perään ja oli tyypit hinanneet pyörää 2km linja-auto pysäkille jotta voi kannen avata ja katsoa missä vika.. Sillä kaverilla oli koko työkalu arsenaali kontissa ja kun tulin paikalle (olin n.10km kerenneyt ajaa ohi) niin äijät siellä hörppi kahvia muovimukeista. Oli nääs tulossa sieltä picniciltä se auttaja. Noh joku kivi oli jostain reiästä luiskahtanut sisään tai joku skidi sen sinne änkenyt, mutta anyway se pikku kivi oli rikkonut vaihdelaatikon :xmas: .

Mutta onneksi Pulttis ja sen mies on olemassa! Soitto sinne suuntaan, että oiskos mahollista tulla hakemaan se pyörä sieltä 80km päästä jne.. No kyllä vain! Pulttiksen mies tuli pelastamaan! Jesh! Ruusuja miljoona sinne suuntaan! Muutoin olisi pitänyt jättää pyörä siihen ja vuokrata pakettiauto maanantaina ja toivoa, että se on vielä siellä seuraavana päivänä :xmas: Nuo lähtee kovin liukkaasti kävelemään. Ja jos ois ajanut yhtään enempää niin ois voinut koko laatikko levitä ja hyvällä tuurilla olisi käytetty löytynyt tilalle hintaan 1500?.

Että se oltiin sit me jos joku ajoi ohi.

Nyt minä taas haaveilen omasta prätkästä :heart: Paitsi seuraava projekti on punainen avo amatzon!! :D :D

Mies ajoi yhtenä kesänä moottoripyörällä Nokialta Rovaniemelle poronpurijaisiin. Takaisintulomatkalla pyörästä hajosi jotain Kemin paikkeilla. Onneksi suht lähellä oli tuttu moottoripyörätalli-porukka, joka haki pyörän, mies itse hyppäsi junaan. Seuraavana arkipäivänä lähettivät pyörän matkahuollon kautta rekalla kotiin.

Yhteistyössä