käytkö itse joka päivä suihkussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käyn, mutta hiukset pesen joka toinen tai kolmas päivä. Joitakin vuosia sitten hikoilin todella vähän kainaloista ja muualtakin (e-pillerit syynä?) ja pystyin ihan kevyesti suihkuttelemaan vain joka toinen päivä, mutta enää ei onnistuisi.

En juuri koskaan. Viikolla yleensä joka toinen päivä, jos en ole tehnyt mitään fyysisesti rasittavaa. Viikonloppuna voin olla kaksikin päivää käymättä suihkussa. Hiukset pesen yleensä samalla, kun käyn suihkussa - jos pesisin niitä joka päivä, harja ei enää menisi takuista läpi.

Käyn melkein joka päivä salilla/jumpassa, joten todellakin tulee käytyä joka päivä suihkussa. Noh, joskus jos vietän kotipäivää enkä harrasta mitään liikuntaa, saatan olla käymättä. Kesällä on pakko käydä ainakin kerran päivässä, kuumimpina päivinä 2 krt.

En käy, mutta joskus on sitten niitäkin päiviä, että tulee käytyä kaksikin kertaa, jos tekee jotain todella sottaista. :)

Meillä kylvetään n.3 kertaa viikossa, eikä kyllä ehdi hiuksetkaan rasvoittua välillä.

Melkeenpä joka päivä käyn kyllä suihkussa (joskus useammin, joskus vaan pesen alapään jne) mutta hiukset pesen noin pari kertaa viikossa.

Ennen pesin joka toinen päivä, välillä piti pestä joka päiväkin ja hiukset rasvoittui todella nopeasti. Nyt kun hiukset on tottuneet harvempaan rytmiin, eivät rasvoitu läheskään yhtä nopeasti (eivät oikeastaan edes seuraavaan pesuun mennessä kunnolla) ja voivat paremmin. Jonkin aikaa kesti mulla ennen kun hiukset tottui (onneksi oli äippäloma) mutta nyt kun edut on tulleet esille niin suosittelen! Ja suositushan tais olla että hiukset pestäis max 2-3krt/vko, muuten alkaa juurikin rasvoittumaan liian nopeesti.

Viimeksi muokattu:
En käy joka päivä, terveisin sinkkumies.

Ja jos nainen asuu joskus kattoni alla, niin ei käy hänkään joka päivä ja silloinkin kun käy, niin ei käy kuin 3 minuuttia. Suihkussa on muuten ajastin asetettu 3 minuutille.

Yleensä joka toinen päivä. Joskus joka kolmaskin, jos se kolmas on tiedossa oleva "kotipäivä" ilman mainittavia sosiaalisia kontakteja, esim. siivousta, lakananvaihdot, enintään ruokakaupalla tai pihalla käyntiä pipo päässä ja sitten illalla saunan-/suihkunraikkaana puhtaaseen sänkyyn.

Varsinkin näin talviaikaan mun iho kaipaisi rasvausta heti suihkun jälkeen ja aivan kauttaaltaan, ja se on epämukavaa, sottaista ja tylsää hommaa.

Melkeenpä joka päivä käyn kyllä suihkussa (joskus useammin, joskus vaan pesen alapään jne) mutta hiukset pesen noin pari kertaa viikossa.

Ennen pesin joka toinen päivä, välillä piti pestä joka päiväkin ja hiukset rasvoittui todella nopeasti. Nyt kun hiukset on tottuneet harvempaan rytmiin, eivät rasvoitu läheskään yhtä nopeasti (eivät oikeastaan edes seuraavaan pesuun mennessä kunnolla) ja voivat paremmin. Jonkin aikaa kesti mulla ennen kun hiukset tottui (onneksi oli äippäloma) mutta nyt kun edut on tulleet esille niin suosittelen! Ja suositushan tais olla että hiukset pestäis max 2-3krt/vko, muuten alkaa juurikin rasvoittumaan liian nopeesti.

Ei se aina auta se pesuvälin pidentäminen. Esim. jos minä en pesisi joka päivä, mulla olisi ihan kohta päänahka tosi huonossa kunnossa ja täynnä kipeitä patteja. Rasva alkaa eltaantua ja haista eli kyllä se pitää ja ehdottomasti kannattaakin pestä joka päivä pois.

[QUOTE="sinkkumies";29434781]En käy joka päivä, terveisin sinkkumies.

Ja jos nainen asuu joskus kattoni alla, niin ei käy hänkään joka päivä ja silloinkin kun käy, niin ei käy kuin 3 minuuttia. Suihkussa on muuten ajastin asetettu 3 minuutille.[/QUOTE]

Auts, kuulostaapa tutulta. :D Kai myös säästelet lämpimästä vedestä ja näin laitat muutkin käymään kylmässä suihkussa?

Itse kysymykseen vastaus: en käy joka päivä, vaan about 3-4krt/vko.
En käytä vessapaperia, joten alakerta pysyy ihan freesinä, kun joka vessareissulla sen pesen ja kainalot ei juuri hikoa.
Jos hikoaa, niin huuhtasen pelkästään ne.

Yhteistyössä