Käytkö päivittäin suihkussa ja kuinka usein peset hiuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuli vaan mieleen kun kampaaja kysyi, että miksi pesen joka päivä hiukseni? Onko siihen joku erityinen syy? Sanoi että 2-3 kertaa viikossa riittäisi hiusten pesuun. Värjätyissä hiuksissa pysyisi värikin pidempään hyvänä.

Ite käyn kans päivittäin suihkussa ja olen aina pessyt samalla hiuksetkin...

Totta. Jos on kunnon kampaamontuotteet (shampoo ja hoitoaine), ei tarvitse pestä hiuksia kuin 2-3krt viikossa.

niin no miksi peset?mä pesen silloin ku likaiset eli 1-2 viikossa,eikä tarvii olla kampaamotuotteita...

Suihkussa päivittäin ja hiukset pesen 2-3 kertaa viikossa. Jos on ollut paljon liikuntaa niin sitten tarpeen mukaan useammin. Jos totuttaa hiukset tuohon jokapäiväiseen pesuun niin tuntuu että ne rasvoittuukin nopeammin...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuli vaan mieleen kun kampaaja kysyi, että miksi pesen joka päivä hiukseni? Onko siihen joku erityinen syy? Sanoi että 2-3 kertaa viikossa riittäisi hiusten pesuun. Värjätyissä hiuksissa pysyisi värikin pidempään hyvänä.

Ite käyn kans päivittäin suihkussa ja olen aina pessyt samalla hiuksetkin...

Totta. Jos on kunnon kampaamontuotteet (shampoo ja hoitoaine), ei tarvitse pestä hiuksia kuin 2-3krt viikossa.

niin no miksi peset?mä pesen silloin ku likaiset eli 1-2 viikossa,eikä tarvii olla kampaamotuotteita...

Mulla rasvoittuu hiukset nopeasti ja jos pesen esim. tänä iltana, sunnuntaina en pese, niin maanantaina ne on jo minusta kamalan näköiset. Ja jotenki "likainen" olo jos hiukset jää pesemättä, kun on tottunu ne päivittäin pesemään.

Suihkussa käyn joka päivä.
Pitkät hiukseni pesen kokonaan joka toinen päivä. Silloin kun en pese koko tukkaa, pesen otsatukan. Minulla on rasvoittuvat hiukset, mutta kampaajan kehotuksesta en pese niitä kokonaan joka päivä.

käytän muotoilutuotteita joka päivä, joten joudun ne pesemään joka ilta. kesällä vaikka mökillä kun en laita tukkaa mitenkään voivat olla 2 päivää pesemättä.

Joka toinen päivä suihkussa, koska iho ei kestä enempää. Hiukset pesen myös joka toinen päivä. Ei ole mitään järkeä pestä joka päivä, tottuvat vain siihen ja rasvoittuvat sitten koko ajan. Tosin hiuslaatuni ei nyt muutenkaan ole sitä perinteistä suomalaista hiirenhäntää, joka rasvoittuu jo tunnin päästä pesusta.

Suihkussa käyn joka päivä.
Pitkät hiukseni pesen kokonaan joka toinen päivä. Silloin kun en pese koko tukkaa, pesen otsatukan. Minulla on rasvoittuvat hiukset, mutta kampaajan kehotuksesta en pese niitä kokonaan joka päivä.

mie en välittäs kampaajan suosituksista vaan teen niin kuin mun hiuksille on hyväksi ja et ne on puhtaat.

en käy joka päivä. Iho niin kuiva varsinkin talvisin, et jos joka päivä kävisin suihkussa, ni ei edes rasva uttais siihen kutinaan ja tuloksena ois verille raavittu iho :/ Hiukset pesen kun rupeaa tuntumaan likaisilta, eli joka toinen tai kolmas päivä.

En käy joka päivä suihkussa, miksi pitäisi? Paitsi jos olen käynyt lenkillä tai ratsastamassa, mut yleensä en joka päivä pääse. Hiukset pesen 2-3 krt/viikko eli 3 päivän välein.

Luin just eilen kampaajalla jostain lehdestä että on ihan hölynpölyä se että hiukset rasvoittuu nopeammin jos niitä pesee liian usein. Koska hiukset ei edes rasvoitu vaan päänahka ja jokaisella ihmisellä on yksilöllinen talineritys päänahasta ja siihen ei mikään shampoo vaikuta.
Käyn suihkussa joka ilta, hiukset pesen joka toinen ilta.

Käyn joka päivä suihkussa ja hiukset pesen kanssa yleensä joka päivä. Mulla kun on lyhyt tukka ja jos jossain ollut, että pitänyt laittautua (muualla kuin puistossa), niin en vois kuvitella meneväni nukkumaan, että en pese "tököttejä" pois tukasta. Mutta jos tukka ollut "au naturel", saatan jättää tukan pesemättä sinä iltana.

Hiuspohja tottuu pesuun, alkaa tuottaa rasvaa enemmän ja "joka päivä pakko pestä tukka" -kierre on valmis. Minulla on nyt menossa pesuvälin pidentäminen, pyrin että ei tarvitsisi pestä hiuksia kuin 2-3krt viikossa.

hiukset pestään joka toinen päivä,muuten kuivuu liikaa.Jos hiukset ravoittuvat herkästi sulla on vääränlainen shampoo,hoitoainettakin pitkiin hiuksiin laitetaan vain latvoihin.

Yhteistyössä