käytös rakastajan seurassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maisa

Vieras
Hei,
Oletteko huomanneet, että kohtelisitte rakastajaanne eri tavalla kuin omaa miestänne. Itse olen. Olen rakastajani kanssa paljon suvaitsevaisempi. Hän on renttumainen, juo, polttaa, käy paljon kavereidensa kanssa baanalla. Näitä ominaisuuksia en miehestäni hyväksyisi missään nimessä, päinvastoin. Nalkutan useasti hänen saunakaljoistaan, vaikka hän ei paljoa juokaan. Minua vaan rassaa se käytös. Kavereiden kanssa hän ei kyllä lähde baareihin. On sen jo oppinut kovan koulutuksen tuloksena.

Kerran jopa annoin rakastajalleni ""hyvän työn"" palkkioksi pari mieheni kaljaa ja itsekin siemaisin seuraksi, vaikka normaalisti en juokaan. Kunnon rakastelun jälkeen, kunnon miehekkään miehen kanssa, kalja vaan maistui järkyn hyvältä. Kun mieheni huomasi puuttuvat oluset, kerroin saaneeni raivokohtauksen hänen juomisestaan ja heittäneeni hänen kaljansa lavuaariin.

Onko muita?

Kuules, ei mitenkään pahalla, mut huomauttaisin että tuollainen käytös kääntyy useasti itseä vastaan..

Elikkä, älä sitten ihmettele jos kunnon miehesi saa sinusta tarpeekseen!

(mut olihan tuo oikeasti provo.. olihan......

Kyllä minulla on sama homma. Vähän hävettää mutta ei voi valittaa kun saa hyvää edes silloin tällöin...Oma mies kun on mitä on. Häntä täytyykin vähän pitää kurissa. Ja tottakait sitä omalta mieheltä, jonka kanssa kuitenkin elää, voida vaatia erilaista käytöstä kuin rakastajalta, jonka luokse mennään nauttimaan ja jota pitää kunnioittaa ja vähän palvoakin;)...Ok toi oli yksi meidän seksileikki toi palvonta. ;)

Muitakin on.
Vedätän akkaani kuvittelemaan, että olen hänen tossunsa alla, tai oikeastaan, muka kurissa.
Näin saan aina tilaisuuden tavata rakastajatartani, jota kohtelen ihan eri tavoin kuin typerää eukkoani.
Hän on sivistynyt, toisin kuin muijani, jonka kanssa olen vain hänen isänsä rahojen takia. Jopa appiukko tietää, että vedätän hänet tytärtään, mutta niin hänkin vedättää anoppia.
Rakastajattareni on myös kaunis ja hänen kanssaan kelpaa liikua piireissä. Eukko ei tiedä, että käy baanalla.
Myös hyvä käytöksinen on tämä mielitiettyni, eli kaukana sivistymättömästä ja brutaalista akastani. Moni ihmetteleekin, miksi tasoiseni mies sietää aviovuoteessaan sitä kantturaa, mutta raha on rahaa. Joku renttu olisi kuulemma hänen vertaisensa. Noh, kun appiukko potkaisee tyhjää ja rahat on jaettu, nostan kytkintä.

En, mutta olen humannut naisten tekevän aivan kuin sinäkin. Viime vuosituhannella eräs perhe-elämäänsä kyllästynyt rouva tekeytyi baarissa sinkuksi ja onnistui huijaamaan minun jonkinmoiseen suhteentynkään.

Hän ei ollut moksiskaan naispuolisista ystävistäni, ylettömästä alkoholinkäytöstäni, tupakoinnistani eikä muistakaan holtittomista tavoistani. Kunhan oli rahaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Totuus tuli sitten julki ja nainen halusi erota ja vaihtaa minut miehensä tilalle. Sehän ei luonnollisesti tullut kuuloonkaan. Mihin minä olisin tarvinnut vieraissa virkistäytyvää ja valehtelevaa, rahatonta yksinhuoltajaa?

Kautta rantain jututin kuitenkin tätä naista siitä, miksi näin oli käynyt. Siksi, että hänen miehensä oli tylsä. Nainen oli suitsinut tupakat, kaljat, omat menot jne... Lopputulos ei kuitenkaan miellyttänyt.

Koska eronsa jälkeen ilmeni, että hän aikoo seuraavaksi suitsia minun elämäni, nostin kytkintä.

Kyllä jotkut naiset ovat sitten omituisia. Aivan kuin ette etsisi miestä vaan koulutusprojektia ja haasteita seuraelämästänne.

""Mihin minä olisin tarvinnut vieraissa virkistäytyvää ja valehtelevaa, rahatonta yksinhuoltajaa?""

Hyvä pano? Hakemaan bissee? Siivoamaan kämppää?

Tässä muutama ehdotus.

T. nainen

Nimimerkilleni kommentoineelle: Vaihtoehtosi eivät vakuuttaneet, vaikka moni ikisinkku olisikin voinut niistä ilahtua.

Sinkkunakin panin mielummin sinkkuja kuin varattuja, bisseä olen aina osannut hakea itse liiankin kanssa eikä siivoaminenkaan kovin ylivoimainen voimainkoitos ole.

On maailma menny kun vaimot pitää miehensä kurissa ja nuhteessa samalla kun käyvät itse rakastajansa luona iloittelemassa, eihän tästä puutu enään kun ne miehet vielä nuolisivat paikat puhtaaksi kun tulette kotiin. Vai mitä ?

Yhteistyössä