Käyttääkö joku askelmittaria? Onko siitä hyötyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minda"

Vieras
Eikö se oli 10 000 askelta mikä pitäisi päivässä tulla?

Itse tilasin askelmittarin eilen kun haluan tietää paljonko tulee askelia päivässä. Mulla ei ole autoa joten pitää näin talvisin kävellä joka paikkaan. Töissä olen hoitoalalla joten siinäkin tulee päivän mittaan käveltyä.

Tarkoituksena on pudottaa painoa n. 35kg eli iso urakka on edessä.

Mulla on käytössä joka päivä. Kyllä mun tulee seurattua mittaria ja päivän askelia ja ihan mielellään teen välillä tikusta asiaa ja kipaisen yläkertaan, jotta kertyis lisää askeleita :) Peruspäivänä tulee 11-13000 askelta, mutta lenkkipäivinä jotain 20000.

Tsemppiä laihdutusurakkaan!

Mä joskus kokeilin, enkä pitänyt sitä muutakuin kivana leluna. Esim. 12000 askelta tuli ihan tavallisena päivänä ilman erillistä liikuntaa: töihin autolla (tosin sain auton parkkiin n.1km päähän työpaikasta), töissä istumista paitsi kahvi-, ruoka- ja vessatauot. Töitten jälkeen kaupan (prisma, eli onhan se iso mutta...) kautta kotiin ja mittarissa oli jo tollaset lukemat.

Tietysti jos sitä käyttäis säännöllisesti ja aina yrittäis pistää paremmaksi.

Jos on Symbian älypuhelin niin kannattaa ladata nokia wellness diary. Siinä on askelmittari yms kivaa, voi kirjata painot eikä maksa mitään.

sportstracker hyvä sit lenkeille.

askelmittari on hyvä tsemppari ittellä kans 30 kg pudotuksessa ihminen luulee kävelevänsä paljon mutta totuus voi olla toinen. Ittelläni on se 10 000 päivässä tavoitteena joka pv ja toisinaan saa tosissaan illasta kipitellä että lukemat täyttyy.
Hyvä hankinta suosittelen.

[QUOTE="Anna";25664119]askelmittari on hyvä tsemppari ittellä kans 30 kg pudotuksessa ihminen luulee kävelevänsä paljon mutta totuus voi olla toinen. Ittelläni on se 10 000 päivässä tavoitteena joka pv ja toisinaan saa tosissaan illasta kipitellä että lukemat täyttyy.
Hyvä hankinta suosittelen.[/QUOTE]

Mulla oli ihan toisin:
Mä luulin etten kävele "lainkaan", mutta lukemat yllätti.

Yhteistyössä