käyttääkö joku vielä ( itsellään tai lapsella) sellaisia puuvillaisia perus t-paitoja ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmailee

Vieras
tuli vain mieleen :laugh: tyttö sai kaveriltani vaatetta vinon pinon ja seasta löytyi punainen perus t-paita kissan kuvalla, tuli mieleen että eipä tuollaisia juuri enää katukuvassa näy ! :D itselläni on kyllä jotain t-paitoja, mutta ne ovat tiukempia, ohuempia tms

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmailee:
tuli vain mieleen :laugh: tyttö sai kaveriltani vaatetta vinon pinon ja seasta löytyi punainen perus t-paita kissan kuvalla, tuli mieleen että eipä tuollaisia juuri enää katukuvassa näy ! :D itselläni on kyllä jotain t-paitoja, mutta ne ovat tiukempia, ohuempia tms

nyt lyö tyhjää, kaivakaa kuva jostai?? :D

just eilen ostin tytölle alennusmyynnistä muutaman. Ovat näillä helteillä vilpoisia. Itse käytän vastaavia yöpaitoina. Miehellä arkikäytössä vino pino ja uusia pitäisi ostaa, kun osa on jo kulahtaneita.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Ei käytetä :)

Paitsi että juuri nyt mulla on semmoinen päällä, mutta tää on mun miehen ja päällä vain siksi, että mulle hakattiin eilen tatska enkä halua että omat vaatteet likastuu. Tää on miehen salipaita jolla ei ole väliä ja joka menee tämän jälkeen roskiin :)

Jassoo :D. Mihin ja millainen? *kuvaa* :attn:

Yhteistyössä