Käyttääkö kukaan/ onko kukaan kokeillut yötäpäivää-piilolinssejä?

07.11.2011
19
0
1
Kauanko olet käyttänyt?
Kuinka pitkään olet antanut linssien olla silmissä?
Aristavatko silmiä?
Mitä merkkiä kokeilit?

Itseäni ärsyttää simälasien käyttö, mutta en jaksa kokoajan pelata piilareidenkaan kanssa. Joten ajattelin olisiko näissä ratkaisu.
Silmäleikkaukseen ei ole varaa.

Kauanko olet käyttänyt? Käytin vuoden verran, raskauksien välillä, nyt odottelen että saisin rahat riittämään uuteen satsiin ja optikolla käyntiin
Kuinka pitkään olet antanut linssien olla silmissä? joka toinen päivä pidin muutaman tunnin huilitauon, mutta muuten oli yötäpäivää
Aristavatko silmiä? Mulla on herkästi kuivuvat silmät, mutta 3:sti päivässä kun laitoin tippoja niin ei ollu ongelmia.
Mitä merkkiä kokeilit? Biofinity

Kaytin puolen vuoden ajan.
Kuukauden.
Ei.
Air Optix, muistaakseni.

Palasin kuitenkin kertakayttolinsseihin. Ajatus siita, etta oli linssi koko ajan silmassa, alkoi vaan ahdistaa. Enka koe sita 30 sekuntia paivassa kestavaa lissien kanssa pelaamista liian vaikeana.

[QUOTE="vieras";25019889]Kokoajan pelata? Piilareiden laitto ja poisotto kestää n. 15 sekuntia![/QUOTE]

No ku meniski vaan 15sekuntia. Miullon rakennekynnet ja kun niitten kans yrittää laittaa piilaria, niin sinne alle on ehtinyt kerääntyä jo miljoona karvaa ja sitten koetat niillä kynsillä raapia sitä piilaria pois ku piilarin alla olevat karvat pistelee silmiä. Sitten onki silmät jo aivan punaset ja niin pinnasta rikki, että pilaritkin kirveltää.
Laittoon menee noin 10-30 min ja poistoon hyvällätuurilla 5min. huonolla 15min.
Eik se aika niinkään ärsytä vaan ne punaiset kirvelevät silmät, sillä silloin ei muutamiin päiviin edes mietitä piilareita.
Piilareita olen käyttänyt yli 10 vuotta.

Kynsistä en luovu. Mulla on nii järjettömän terävät ja ohuet omat kynnet, että raavin itseni ruvelle niiden kanssa. (atopia)

Air optix aqua night and day on mun linssimerkki. Muitakin oon kokeillut, mutta ei ne olleet yhtä hyviä. Pidän noin kuukauden yötä päivää kunnes vaihdan. Välillä pidän kertakäyttölinssejä töissä ja loppuajan laseja, mutta harvoin. Meikkiäkin käytän päivittäin, ei ongelmia.

Mulla on pitkät kynnet - pidemmät kuin monilla rakennekynnet, eikä mulla oo ikinä ollu mitään ongelmaa laittaa piilareita.

Mä en vahvuuksien puolesta ees tarvis välttämättä laseja/linssejä mutta kun pää tulee kipeeks hetkenki jos kattelen maailmaa ilman niitä, ja lasten yöheräämisien takia piti yölläkin sit olla lasit valmiudes tms. niin totesin yötäpäivää-linssit kätevimmiks; ei tarvinnu laseja napata pöydältä päähän (ja yleensä en niitä edes muistanu ja sit olikin aamulla pää kipeenä)

Yhteistyössä