meillä käytetään kertakäyttöisiä. En ole vaan oikein innostunut kestoilusta,ei ole mun juttu. Yritän sitten säästää luontoa jollain toisella tapaa =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kestoja. ekologisista syistä ja ne on niin himskatin söpöjä.
punainen, sama paska se haisee kestoissa kuin kertseissäkin. mun nokkaa kertsit haisee ilman paskaakin pahalta. ja kun kakka huudellaan kangasvaipasta pönttöön, ei se jää haisemaan mihinkään mutta kertsit tuoksahtaa kyllä roskiksesta.
Juu, söpöjä on. :heart: Mulla odottaa pinkki pääkallo-pul ompelijaansa.Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kestoja. ekologisista syistä ja ne on niin himskatin söpöjä.
punainen, sama paska se haisee kestoissa kuin kertseissäkin. mun nokkaa kertsit haisee ilman paskaakin pahalta. ja kun kakka huudellaan kangasvaipasta pönttöön, ei se jää haisemaan mihinkään mutta kertsit tuoksahtaa kyllä roskiksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja punainen:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kestoja. ekologisista syistä ja ne on niin himskatin söpöjä.
eiköhän sitä hajua siihen kestovaippaan jää siihen asti kunnes on pesty. meillä kakkavaipparoskis on ulkona!!
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kestoja. ekologisista syistä ja ne on niin himskatin söpöjä.
Ei jää kun huuhtelee.Alkuperäinen kirjoittaja punainen:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kestoja. ekologisista syistä ja ne on niin himskatin söpöjä.
eiköhän sitä hajua siihen kestovaippaan jää siihen asti kunnes on pesty. meillä kakkavaipparoskis on ulkona!!
Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:kertiksiä, olen monesti miettinyt kestoihin siirtymistä mutta miettimisasteelle on jäänyt =)
mulla OLI valkoinen pääkallo pul-kuori mutta meni vahingossa punaisten kaa koneeseen, nytte on pinkit kallopökät pojallaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Juu, söpöjä on. :heart: Mulla odottaa pinkki pääkallo-pul ompelijaansa.Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kestoja. ekologisista syistä ja ne on niin himskatin söpöjä.
punainen, sama paska se haisee kestoissa kuin kertseissäkin. mun nokkaa kertsit haisee ilman paskaakin pahalta. ja kun kakka huudellaan kangasvaipasta pönttöön, ei se jää haisemaan mihinkään mutta kertsit tuoksahtaa kyllä roskiksesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:Sekä että. Kestot ovat olleet ohessa vasta noin viikon verran, tarttiis ommella lisää, niin olisi koko ajan varastossa puhtaita..
Ajattelin että kävisi tuo pottahomma iisimmin, kun olisi märempi pöksy kestoilla mutta eipä tuolla juuri ole merkitystä :/ Enkä ole ihan varma kestääkö pojan iho kestoja, kun se märkä hautoo :/ Emmä koko ajan ole hipelöimässä vaippaa ja esim. kaupungilla,ym. saattaa mennä tovi ennenkuin ollaan vaihtamassa..
Tuleehan noi kestot huisin paljon halvemmaksikin, pesu sujuu mun pyykin ohessa ja muutenkin miusta oikein iisit käyttää =)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei jää kun huuhtelee.Alkuperäinen kirjoittaja punainen:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kestoja. ekologisista syistä ja ne on niin himskatin söpöjä.
eiköhän sitä hajua siihen kestovaippaan jää siihen asti kunnes on pesty. meillä kakkavaipparoskis on ulkona!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:NiksiNella, meillä ainaki pysyy pylly ihan kuivana. Mitäs oot käyttäny kuivaliinakankaana?