Käyttekö suihkussa aamuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ewa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ewa"

Vieras
Käyttekö te muut joka aamu ennen töihin lähtöä suihkussa? Tiedän monia jotka käyvät, mutta itse en pidä sitä tarpeellisena. Käyn joka ilta suihkussa, kun olen ollut päivän töissä ja sitten harrastanut liikuntaa. En koe likaantuvani yön aikana, kun ei nukkuessa koskaan tule edes kuuma. Tuntuisi, että kaksi kertaa vuorokaudessa suihkussa käynti olisi ainakin minulle jo turhaa, eikä kukaan kyllä ole koskaan sanonut että haisen pahalta ;p Mutta silti mietin, onko jokin erityinen syy, miksi ammuisin pitäisi mennä suihkuun.

Käyn. Muuten en herää. Ja lyhyet hiukset ei asetu, jos niitä ei pese. Ja olen tosi jäykkä ja kipeä aamuisin, pakko senkin takia käydä. Käyn myös illalla, puhdistamassa päivän pölyt ja hiet. Ja sitten voin käydä vielä päivällä/illalla lämmittelemässä kun paleltaa, koska en lämpene kuin kuuman suihkun alla.

Joskus harvoin, jos olen hikoillut yöllä tai jos työpäiväni tulee olemaan poikkeuksellisen pitkä, on miellyttävämpää aloittaa se suihkunraikkaana. Olen aamulla niin palelevainen, että on vaikea lähteä lämpimästä suihkusta pois ja tärisen kylmästä aamusuihkun jälkeen. Käyn suihkussa aina iltaisin tai heti työpäivän jälkeen, se aamusuihku tuntuu vähän turhalta.

En. Me asutaan niin takapajuisesti ettei meillä ole lämminvesivaraajaa, joten en viitsisi herätä/herättää miestä lämmittämään uunia neljän aikaan aamusta jotta pääsisin ennen kuutta suihkuun.

Varaaja on kyllä hankinnassa, mutta en ehkä siltikään osaisi käydä aamulla suihkussa. Hiuksia en pystyisi pesemään millään, sillä ne kuivuvat ikuisuuden (monesti illalla pestynä ovat vielä aamulla kosteat). Joutuisin siis joka tapauksessa käymään suihkussa iltaisinkin.

Käyn. Aamu alkaa mukavasti suihkulla, ja pääseepähän helpommalla hiustenlaiton suhteen. Yön jäljiltä niitä saisi muuten laitella hyvän tovin, vaikka ei lyhyt tukka olekaan. Vapaapäivinä käyn sit yleensä illalla vasta.

no en tod, aamulla muutenkin ketuttaa ihan tarpeeksi niin sit ketuttas vielä enemmän kun palelis ja tulis kiire ja hiuksetki olis märät. not,. mun aamut on selviytymistaistoa ilman suihkuakin...

en, käyn joka ilta suihkussa. lisäksi harrastan urheilua useana iltana, joten senkin takia iltaisin suihkuun. lisäksi olen hidas suihkussa, kuivattelussa ja pukeutumisessa. myöhästyisin varmasti joka aamu töistä jos kävisin aamulla suihkussa :D

Käyn. Tältä palstalta olen oppinut, että ylipainoiset haisee, joten käyn suihkussa joka ikinen aamu ennen töihin lähtöä ja usein myös iltaisin. Ja käytän todellakin dödöjä ja hajusteita, joten ei pitäis haista pahalle. Ja kun tykkään muutenkin kauheasti kaikista ihanista tuoksuvista suihkugeeleistä yms. niin olen aika varma että en haise pahalle!

Käyn aamusin. Herää mukavasti ja yöllä hikoan ja levottomana nukkujana hieron tukankin sikinsokin. Illalla menee suihkuun ni aamulla ei oo enää raikas olo. Ja useinmiten poikakin kömpii aamusuihkuun herättyään.

Viimeksi muokattu:
Aamuisin käyn. Mulla on sellainen rautalankahiuslaatu että jos menen nukkumaan vähänkään kosteilla hiuksilla niin niitä ei aamulla saa ojennukseen muuten kuin käymällä uudelleen suihkussa. Eli ennemmin käyn suosiolla suihkussa aamuisin ja illalla ainoastaan likaisena/hikisenä.

En yleensä, käyn suihkussa iltaisin. Joskus saatan käydä aamullakin, mutta en kastele hiuksia, koska niillä menee niin kauan kuivua. En jaksa kuivata hiustenkuivaajallakaan, kädet väsyy kauan ennen kuin tukka on kuiva ;D

Käyn aamuisin. Käyn neljä kertaa viikossa uimassa aamulla, ja siinähän se samalla hoituu. Olo on sen jälkeen raikas ja ihana. Hikoilen öisin kuin pieni porsas.

Yhteistyössä