K
Kuka tietää
Vieras
Huomenna olisi tarkoitus lähteä hieman tanssahtelemaan ja tänään alkoi Kefexin 750mg lääkekuuri... Saakohan viinaksia maistella tuon kuurin kanssa...? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaivaantunut tyttö-90:Hei. Minua toden teolla ärsyttää, koska minulla on syntymä päivät lähestymässä ja minulla on antipiootti kuuri enkä voi maistaa siideriä.... Minun lääkkeeni nimi on kefeksin 750 ja kysyisin saisinko maistaa pari hörppyä alko holia ilman sivu vaikutuksia? Olen nyt niin vihainen kun lääkäri antoi minulle kuurin, vaikka haluan irroitella omilla syntymä päivilläni, mutta eihän se onnistu ilman alko holi pitoisia juomia. Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia lääkkeiden suhteen? Luin netti sivuilta että antipioottikuurin aikana ei saisi maistaa tippaakaan alko holia, koska se voi aiheuttaa erittäin vakavan sairauden..jopa tajuttomuuden tunteen. Voisiko joku vastata minulle mahdollisimman pian koska syntymä päiväni vietetään viikon päästä ja minun pitäisi saada nopea vastaus täältä netti sivulta. Terveys keskukseen en voi mennä sillä minulla on kiireitä koulu asioissa. Suunnittelin juovani 4 tölkkiä mietoa alko holi juomaa..ei mulla muuta. heippa
t.tyttö oulusta
Alkuperäinen kirjoittaja Vaivaantunut tyttö-90;17215857:Hei. Minua toden teolla ärsyttää, koska minulla on syntymä päivät lähestymässä ja minulla on antipiootti kuuri enkä voi maistaa siideriä.... Minun lääkkeeni nimi on kefeksin 750 ja kysyisin saisinko maistaa pari hörppyä alko holia ilman sivu vaikutuksia? Olen nyt niin vihainen kun lääkäri antoi minulle kuurin, vaikka haluan irroitella omilla syntymä päivilläni, mutta eihän se onnistu ilman alko holi pitoisia juomia. Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia lääkkeiden suhteen? Luin netti sivuilta että antipioottikuurin aikana ei saisi maistaa tippaakaan alko holia, koska se voi aiheuttaa erittäin vakavan sairauden..jopa tajuttomuuden tunteen. Voisiko joku vastata minulle mahdollisimman pian koska syntymä päiväni vietetään viikon päästä ja minun pitäisi saada nopea vastaus täältä netti sivulta. Terveys keskukseen en voi mennä sillä minulla on kiireitä koulu asioissa. Suunnittelin juovani 4 tölkkiä mietoa alko holi juomaa..ei mulla muuta. heippa
t.tyttö oulusta
Alkuperäinen kirjoittaja Vaivaantunut tyttö-90;17215857:Hei. Minua toden teolla ärsyttää, koska minulla on syntymä päivät lähestymässä ja minulla on antipiootti kuuri enkä voi maistaa siideriä.... Minun lääkkeeni nimi on kefeksin 750 ja kysyisin saisinko maistaa pari hörppyä alko holia ilman sivu vaikutuksia? Olen nyt niin vihainen kun lääkäri antoi minulle kuurin, vaikka haluan irroitella omilla syntymä päivilläni, mutta eihän se onnistu ilman alko holi pitoisia juomia. Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia lääkkeiden suhteen? Luin netti sivuilta että antipioottikuurin aikana ei saisi maistaa tippaakaan alko holia, koska se voi aiheuttaa erittäin vakavan sairauden..jopa tajuttomuuden tunteen. Voisiko joku vastata minulle mahdollisimman pian koska syntymä päiväni vietetään viikon päästä ja minun pitäisi saada nopea vastaus täältä netti sivulta. Terveys keskukseen en voi mennä sillä minulla on kiireitä koulu asioissa. Suunnittelin juovani 4 tölkkiä mietoa alko holi juomaa..ei mulla muuta. heippa
t.tyttö oulusta
Hei. Minua toden teolla ärsyttää, koska minulla on syntymä päivät lähestymässä ja minulla on antipiootti kuuri enkä voi maistaa siideriä.... Minun lääkkeeni nimi on kefeksin 750 ja kysyisin saisinko maistaa pari hörppyä alko holia ilman sivu vaikutuksia? Olen nyt niin vihainen kun lääkäri antoi minulle kuurin, vaikka haluan irroitella omilla syntymä päivilläni, mutta eihän se onnistu ilman alko holi pitoisia juomia. Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia lääkkeiden suhteen? Luin netti sivuilta että antipioottikuurin aikana ei saisi maistaa tippaakaan alko holia, koska se voi aiheuttaa erittäin vakavan sairauden..jopa tajuttomuuden tunteen. Voisiko joku vastata minulle mahdollisimman pian koska syntymä päiväni vietetään viikon päästä ja minun pitäisi saada nopea vastaus täältä netti sivulta. Terveys keskukseen en voi mennä sillä minulla on kiireitä koulu asioissa. Suunnittelin juovani 4 tölkkiä mietoa alko holi juomaa..ei mulla muuta. heippa
t.tyttö oulusta