Kehä 3 - kirppis, myymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juuri tänään alkoi itsellä pöydän vuokra siellä. Tuttava vuokrasi kahdeksi viikoksi ensin pöydän (omille vaatteille. Itse myyn vauvanvaatteita) ja antoi positiivista palautetta. Joten kokeillaan ja myöhemmin tiedän paremmin. :-)

[QUOTE="mkk";22813626]juuri tänään alkoi itsellä pöydän vuokra siellä. Tuttava vuokrasi kahdeksi viikoksi ensin pöydän (omille vaatteille. Itse myyn vauvanvaatteita) ja antoi positiivista palautetta. Joten kokeillaan ja myöhemmin tiedän paremmin. :-)[/QUOTE]

Kiitti, jään odottelemaan raporttia :D

nyt on sekin kirppis testattu. Paljon oli tyhjiä pöytiä, mutta asiakkaita kävi kyllä todella paljon. Itse sain ihan hyvin mielestäni myytyä tavaraa.

Tavaran hävikkiä en niin seurannut, mutta itselläni pöytä oli ihan siinä kassan nähtävillä. Asiakaspalvelu siellä on mielestäni todella hyvää ja omistaja itse tarjosi minulle pöytää näkyvältä paikalta.

Ainoa huono puoli on se, että he eivät säästä hintalappuja, joten sitä tavaran häviämistä on aika huono seuratakaan.

Eli siis ihan mielestäni ok kirppis, mutta jotkut asiakkaat varmasti jättävät käymättä tyhjien pöytien takia jne.

[QUOTE="no niin";22879841]nyt on sekin kirppis testattu. Paljon oli tyhjiä pöytiä, mutta asiakkaita kävi kyllä todella paljon. Itse sain ihan hyvin mielestäni myytyä tavaraa.

Tavaran hävikkiä en niin seurannut, mutta itselläni pöytä oli ihan siinä kassan nähtävillä. Asiakaspalvelu siellä on mielestäni todella hyvää ja omistaja itse tarjosi minulle pöytää näkyvältä paikalta.

Ainoa huono puoli on se, että he eivät säästä hintalappuja, joten sitä tavaran häviämistä on aika huono seuratakaan.

Eli siis ihan mielestäni ok kirppis, mutta jotkut asiakkaat varmasti jättävät käymättä tyhjien pöytien takia jne.[/QUOTE]

Kiitos tästä. Päätin mennä muualle myymään kun oli niin tyhjän näköistä. Iso miinus jos hintalappuja ei saa, hävikki voi olla suurikin.

Yhteistyössä