Kehitysvammainen lapsi ja huvipuisto,auttakaas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitsykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitsykkä

Vieras
Eli meillä toinen lapsista vaikeasti kehitysvammainen ja ikää 3,5v.Ei istu tms.Eli laitteet harvassa joihin hän voi mennä,yksin ei mihinkään,karusellissa varmaan pyöritään sitten useemman kerran :) Se mitä asiani koskee on se että laittaisinko huvipuistolle etukäteen sähköpostia ja kysyisin että hän pääsisi ilmatteeksi,alle kahden kun pääsee.Ja poika vastaa kehitykseltään alle 1vuotiasta.Olen joskus kuullut tällaisesta käytännöstä,harmittaa nimittäin maksaa siinä mielessä kun toinen ei paljon mihinkään tosiaan pääse.

olen joskus kuullut että saattaja pääsee ilmaiseksi kehitysvammaisen kanssa laitteisiin saattajan ominaisuudessa. siis sun ei tarvii ostaa ranneketta itselles mutta lapselle kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen joskus kuullut että saattaja pääsee ilmaiseksi kehitysvammaisen kanssa laitteisiin saattajan ominaisuudessa. siis sun ei tarvii ostaa ranneketta itselles mutta lapselle kyllä.

No mitenkähän tämä toimisi kun kuitenkin esikon kanssa kävisin parissa kivassa laitteessa isin ollessa sen aikaa toisen kanssa,eli saankohan rannekkeen kuitenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja äitsykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mitenkähän tämä toimisi kun kuitenkin esikon kanssa kävisin parissa kivassa laitteessa isin ollessa sen aikaa toisen kanssa,eli saankohan rannekkeen kuitenkin?

jos toimit avustajana, pääset ilmaiseksi. jos menet myös toisen lapsenm kanssa niin käsittäisin että silloin sun pitää kyllä maksaa siitä. mutta osta itsellesi ranneke ja sille kuopukselle irtolippuja.

Alkuperäinen kirjoittaja äitsykkä:
Kyseessä olisi wasalandia ja sinnehän ei myydä kuin rannekkeita,eli rannekkeella sisälle,ei laitelippuja.

Soitin paikkaan ja heti ystävällisesti sanottiin isoa numeroa tekemättä että saattaja saa rannekkeen ilmaiseksi :) Hyvää oli palvelu,yleensä kun asioiden kanssa saa takuta.

Yhteistyössä