Kehkeytyyköhän tästä vielä oikea aviokriisi...

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Tulevan pojan nimestä nimittäin...

Ei päästä yhteisymmärrykseen ei alkuunkaan.
Ensi maanantaina on käynnistykseen aika ja isäntä vetää herneitä, kun ei ole nimeä.
Itte kyllä sanoin et luultavimmin se nimi tulee sitten, kunhan tutustutaan vauvaan.

Minä haluaisin 3 nimeä, kun likoillakin on. Mies haluaisi kaksi, väliviivalla.
Minä olen mieltynyt johonkin ei-niin-perisuomalaiseen, isäntä on "päättänyt" että supi suomalainen nimi :headwall:

Argh

Mä olin kettu, ja ilmoitin sairaalaan sen nimen jonka pojalle halusin.
Se jäi sitten käyttöön. Toka ja kolmas nimi on mukamas miehen valitsemia, mutta mä niitäkin ekan kerran ehdotin :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Se jäi sitten käyttöön. Toka ja kolmas nimi on mukamas miehen valitsemia, mutta mä niitäkin ekan kerran ehdotin :D

Meil on menny likkojen kohalla samalailla, ukko pysyi tyytyväisenä kun luuli omaksi ideakseen, mutta tään poitsun kohdalla tuntuu olevan liian isot näkemys erot.

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:

Meil on menny likkojen kohalla samalailla, ukko pysyi tyytyväisenä kun luuli omaksi ideakseen, mutta tään poitsun kohdalla tuntuu olevan liian isot näkemys erot.

No ehkäpä on aika antaa miehen valita nimi pojalleen jos sinun valitsemasi ovat tytöillä.

Alkuperäinen kirjoittaja oisko reilua:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:

No ehkäpä on aika antaa miehen valita nimi pojalleen jos sinun valitsemasi ovat tytöillä.

Jospa se vaan kävi kohdalleen tyttöjen kohdalla.......? Tottahan miehellä on sananvaltaa paljonkin, muutoinhan se pojan nimi olis jo päätettynä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja oisko reilua:
Mun poikani olisi sitten Toprak :| :D

Eikä?? :o
Anteeks kauhiasti, mutta :headwall: :laugh: :laugh:

Meillä taisi olla yksi ehdotus Veli-Matti
Ihan ok nimi, ei sinällään mitään vikaa, mutta ei minun pojalle ei olleskaan. Ja toi nimi ei käy tän sakin jatkoks ei sitten hyvälläkään tahdolla.

ma annoin periksi ukolle ja sain paattaa esikoisella kolmennen nimen, jalkeenpain selvis et ukon valitsemaa kaksi ekaa nimea on hanen itsemurhan tehneen kaverin nimi, eika ollu ees mikaan laheinen kaveri ku oli esikon faijan exaa kayny pamputtaan niiden yhdessaolon aikana. ala ees kysy miksi se tollo halusi sen nimen antaa. sen sanon et ala sa anna periksi. sina sita oot kohdussa kantanut 9kk ja sina sen synnytat, sulla on oikeus paattaa nimi jos ei sopua muuten synny.

Alkuperäinen kirjoittaja xcvbcxvb:
Mitä mies ehdottaa nyt sit nimeks?

ENtä mikä olis sun ehdotus?

JOs noi muut lasten nimet on sun valitsemia, ni anna ny miehes valita :)

Vanhin poika ei ole minun, miehen "oma poika" ja nimi :D
Tytöt olen minä "päättäny", joskin tuo mies on sellanen, että jos se ei olis hälle käyny, niin olis vastustanut.

Me ei olla päästy puustapitkään tän nimi asian kanssa, kun isäntä heittelee Paavoa, Pekkaa, Jussia ym.
Ja kun tuntuu ettei oikein tosissaan otakaan koko hommaa, mutta minä kun ehdotan Aleksi, Pyry, Joona, niin herra sanoo suoraan ei.

Yhdet listat tehtiin, muttei mikään nimi osunu molempiin listoihin.
Huomasin muuten että pojan nimiä on tosi hankala edes löytää, tai sit en oo osannu ettiä oikeista paikoista..