Kehtaanko laittaa miehelle viestiä vai mitä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuvaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuvaaaa

Vieras
Siis 2,5 vuotta ollut ei-mitään-vakavaa tyylistä juttua erään miehen kanssa. Mies on alkuaikoina sanonut ettei häneen kannata ihastua ja, että on sitoutumiskammoinen ym.

Tänä kesänä mies on alkanut esittelemään minua kavereilleen (kännissä kylläkin, mutta esim. pyytänyt yöllä luokseen kotiinsa kun siellä on ollut hänen lapsuudenaikaisia kavereitaan koska kuulemma haluaa esitellä minut) Nyt sanoi viimeksi kännissä, että olisi halunnut viime viikolla pyytää mua elokuviin. Sanoin, että olisin kyllä lähtenyt jos olisi pyytänyt ja kysyin miksei sitten pyytänytkään. Tästä mies vaikutti vähän hämmentyneeltä että ai olisinko oikeasti lähtenyt ja sanoi ettei uskaltanut pyytää ja jotain mainitsi omasta ujoudestaan..

Eli mitä teen, uskaltaisinko itse kysyä mieheltä, että haluaako oikeasti nähdä selvinpäinkin vai annanko vaan olla vai kysynkö asiasta jotain jos nähdään konkreettisesti jossain..?? Voinko luottaa siihen, että mies olisi oikeasti halunnut pyytää ulos kun sanoi sen kännissä vai tuleeko silloin sanottua kaikkea mikä ei pidä paikkaansa?

Ensinnäkin suhtautuisin erittäin varauksella mieheen joka on niin tossu ettei saa suutaan auki muuten kuin kännissä. kiemurtelee ja pakoilee ja selittelee. Ei. Toki en voi tietää miten ihkuihana hän oikeasti sit olisi mutta noilla annetuilla tiedoilla en vaikutu.
Mut tee miten huvittaa, laita se viesti ja katso miten käy.

No johan on ujoa touhua!

-tosiaan minäkään en lähtisi suhteeseen, jossa puhuminen perustuu siihen, että joskus kännissä sanotaan jotain!! Kännääminen on ällöä, ja puhuminen oman kullan kanssa rauhassa asioista on mukavinta maailmassa.

Palstaämmät ristiinnaulitsevat jokaisen miehen joka kehtaa ottaa edes yhden oluen muulloin kuin juhannusaattona. Turha täältä on siis neuvoja kysellä mutta jos sellaisen haluat niin totta kai kannattaa kysyä, mitä hävittävää siinä on?

[QUOTE="vieras";27003409]Palstaämmät ristiinnaulitsevat jokaisen miehen joka kehtaa ottaa edes yhden oluen muulloin kuin juhannusaattona. Turha täältä on siis neuvoja kysellä mutta jos sellaisen haluat niin totta kai kannattaa kysyä, mitä hävittävää siinä on?[/QUOTE]
palstaämmät myös lukevat tekstejä mustavalkoisin lasein ja värittävät itse puuttuvat osat varsin tympeillä sävyillä.

Mää varmaan tossa tilanteessa laittasin pokkana viestin että lähekkö elokuviin? Katot sitte mitä vastaa ja kuinka käy. Ei ne kaikki ole juoppoja.. voi olla että jos sen oikean löytää ni asettuu aloilleen ja juominen loppuu, ja kyllä se kännisenkin tekstissä aina vähä totuudenhiventäkin on. Tosin en viestissä mainitsis mitän kännisenä puhumisesta, tosiaan vaan kysyisin pokkana kysymyksen ja kattosin sitte. Jos alat" kännissä puhuttu" juttuja jaarittelemaan, ni voi olla että kaikkoaa jo pelkästä ujoudesta ja häpeästä.

No en nyt juoposta menisi puhumaan. Nuoria ihmisiä kun ollaan niin eiköhän siinä elämäntilanteessa tule ulkona käytyä kavereiden kanssa eikä mielestäni esim. kerta viikkoon ulkona käyminen tee kenestäkään juoppoa, varsinkin jos muuten elämä on normaalia opiskelua/työssäkäyntiä jne.. Varmasti monen elämä sitten rauhoittuu kun sen oikean löytää..

Mutta joo, itseä vaan pelottaa niin hirveästi se mahdollinen pakkien saaminen kun toisen tunteista ei ota mitään selvää. Toisaalta yhtä pelkurihan itsekkin olen kun en mitään laita..

Minulla oli vastaavanlainen tilanne. (Ja muutamille jeesustelijoille; toiset ihmiset saattavat pelätä sosiaalisia tilanteita, humalatila saattaa joitakin heistä auttaa!) Mies ei uskaltanut tavata selvinpäin. Nyt tyttö härkää sarvista ja lähetät sen viestin. :) Hän voi todella olla niin ujo ettei selvinpäin uskalla/kehtaa ottaa yhteyttä.

Inhottavaa kun täällä aina kaikista olutta juovista kanssaihmisistä tehdään pahoja. :( Ja kyseessä nuoret ihmiset, nuorten kuuluukin mennä ja olla. Vai olikos arvon palstamammat tohtoreita ja maistereita jo hyvinkin nuorena?

Minulla oli vastaavanlainen tilanne. (Ja muutamille jeesustelijoille; toiset ihmiset saattavat pelätä sosiaalisia tilanteita, humalatila saattaa joitakin heistä auttaa!) Mies ei uskaltanut tavata selvinpäin. Nyt tyttö härkää sarvista ja lähetät sen viestin. :) Hän voi todella olla niin ujo ettei selvinpäin uskalla/kehtaa ottaa yhteyttä.

Inhottavaa kun täällä aina kaikista olutta juovista kanssaihmisistä tehdään pahoja. :( Ja kyseessä nuoret ihmiset, nuorten kuuluukin mennä ja olla. Vai olikos arvon palstamammat tohtoreita ja maistereita jo hyvinkin nuorena?

Haluatko kertoa enemmän tuosta omasta tilanteestasi? Ja kuinka siinä lopulta kävi? :) Vaivaa vaan juuri se, että miten paljon humalassa sanotut asiat ovat totta sitten..

Siinä kävi lopulta niin, että se mies on minun. Hän kyllä otti minuun yhteyttä itse selvinpäin. Mutta sitä edelti useita humalaisia soittoja. Itse olen myös ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita, joten en ottanut yhteyttä vaikka mahdollisuus olisikin ollut. Myöhemmin kävi ilmi että mies odotti yhteydenottojani.

Ja mies ei ole mikään juoppo, vaikka ei selvinpäin uskaltanut ottaa yhteyttä. Ei myöskään mikään tossukka. Aivan kunnollinen mies. :)

Mä sanoisin kanssa ettei kannata heti tuomita. Saattaa olla vaan niin ujo ettei uskalla tehdä aloitetta/tai kutsua treffeille. Sitten kännissä uskaltaa kertoa, ja ehkä toivoisi sinun ottavan yhteyttä :) Sitten jos alkaa tuntua että aina kun tapaatte, hän on aina kännissä tai hiukan maistissa, tai selvinpäin haluaa alkaakin nauttimaan aina, niin sitten oisin hieman huolissani..

Siinä kävi lopulta niin, että se mies on minun. Hän kyllä otti minuun yhteyttä itse selvinpäin. Mutta sitä edelti useita humalaisia soittoja. Itse olen myös ujo ja pelkään sosiaalisia tilanteita, joten en ottanut yhteyttä vaikka mahdollisuus olisikin ollut. Myöhemmin kävi ilmi että mies odotti yhteydenottojani.

Ja mies ei ole mikään juoppo, vaikka ei selvinpäin uskaltanut ottaa yhteyttä. Ei myöskään mikään tossukka. Aivan kunnollinen mies. :)

Kauanko teillä kesti ennenkuin mies uskalsi laittaa viestiä? puhuitteko näkemisestä ikinä mitään ennen sitä yhteydenottoa?

Mietin josko katson miten käy kun ensi kerran nähdään ja jos hyvin menee niin sitten pitää varmaan uskaltautua laittamaan viestiä..

Yhteistyössä