Mitä mä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ketuttaa

Vieras
Miehellä on yksi kaveri kenen kanssa mä en ole väleissä (sellanen omaa napaansa ajatteleva, kännissä ja muutenkin kauheen hermo ja agressiivinen, luulee olevansa joku maailman napa ja "kovis" jne). No, mies on tuntenut sen ihan kersasta asti ja en ymmärrä "pelkääkö" mies sitä jotnekin kun ei ikinä sano sille vastaan. Ei edes melkeen koskaan kehtaa kieltäytyä jos tää kaveri pyytää jonnekin, vaikka olisi sopinut jonkun muun kanssa jotain. Eli pettää lupauksensa muille tän kaverin takia.

Nytkin meidän piti mennä käymään miehen vanhemmilla jne niin tämä lähti tän kaverinsa kaa kahville.
Myös kerran oli hukannut avaimensa ja lähti tän kaverin kaa kaljottelemaan baariin. Lupasi tulevansa klo 1 aikaan kotiin että mä pääsen nukkumaan (odotin siis hereillä koska lupasin avata oven ja en ovikelloon välttämätt äherää). Tulikin vasta klo 4 koska tää kaveri oli pyytänyt toiseen baariin kaljalle vielä, eikä mies ollut kehdannu kieltäytyä.
Jne...

Muiden kavereidensa takia ei lupauksia petä jne mutta ton yhden takia kyllä!
En enää jaksa tota ja multa menee nykyään siksi hermot jo pelkästään kun nään että se kaveri soittaa miehelle.

Mitä te tekisitte/sanoisitte?

valintatilanne miehelle: emäntä tai kaveri. jos valitsee kaverin, älä jää märehtimään, koska hän ei olisi sinua ykköspaikalle koskaan laittanutkaan.

Mietit mitkä on sun omat rajat ja kerrot ne miehelle. JOs et kertakaikkiaan siedä tilannetta, sitten teet sen selväksi miehelle ja myös toimit sanojesi mukaan. Jos lähdet uhkailu ja kiristys linjalle, mutta et kuitenkaan uskalla toimia, tilanne vaan pahenee.
Voit vaan kertoa miehelle miltä sinusta tuntuu ja mitä sinä toivot elämältä, mutta et voi vaatia miestä muuttamaan käytöstään, se valinta hänen on tehtävä itse, muuttaako vai ei.

lapsuudenystävä on tietysti tärkeä. mutta voit rajata mitä itse suostut tekemään.. jos miehes on hukannut avaimensa niin ei sun tarvii valvoa että se pääsee kotiin. sen on tultava ajoissa tai mentävä kaverille yöksi. älä jousta. se on sun miehen tehtävä olla sulle asiallinen.. ei sen kaverin vika siis.. omat rajat sulle mitä kestät

Yhteistyössä