Kehtaanko ottaa yhteyttä "entiseen kaveriin" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli välimme vain hiipuivat muutama vuosi sitten.

Nyt näin häntä kaupungilla, ja tuli vahva fiilis, että haluaisin jutella hänen kanssaan jne. En tiedä yhtään, mitä mieltä hän on asiasta, eli haluaako lainkaan minua elämäänsä enää.

Kehtaisinko laittaa tekstiviestiä hänelle, ja kysyä, mitä mieltä hän on, jos tulisin vaikka käymään joku päivä? tms..

Mä just pari päivää sit otin yhteyttä yhteen ystävään, jonka kanssa myöskin yhteydenpito hiipui pari vuotta sitten molempien kiireiden takia. Laitoin ihan vaan viestiä et hän tuli mieleeni ja olisi kiva kuulla kuulumisia ja sit viestiteltiin jonkin aikaa ja ens viikolla ollaan näkemässä.

Mä taas "antaisin" mahdollisuuden ystävyydelle ja kokeilisin kuinka käy. Voi olla, että tällä ystävällä ja sulla on edelleen paljon yhteistä ja hänkin on kaivannut sinua.

En tiiä...riippuu siitä, miten se välien hiipuminen tapahtui.

Joskus tuollainen yhteydenotto on tosi iloinen asia, joskus ei, mutta kyllä sen varmaan itse tietää oliko jotain riitaa, tms.

Ite otin yli 10 vuoden jälkeen yhteyttä kaveriin jonka kanssa oltiin parhaat kaverit ala-asteella. Yhteydenpito jäi kun muutimme pois paikkakunnalta. Nyt ollaan säännöllisesti tekemisissä vaikka välimatkaa 200 km.

Yhteistyössä