Kehtaanko reklamoida? Liberovaipoista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Avasin paketin ja tosi monesta puuttuu kokonaan toinen teippi. Teippivaipasta siis kyse. Suurin osa on kuitenkin käyttökelpoisia, mutta harmittaa kun monta vaippaa jää nyt käyttämättä.

Kehtaanko reklamoida vai pidetäänkö mua hölmönä? Eihän tää mun talous nyt muutamaan teipin palaan kaadu, mutta toisaalta haluaisin että kaikki vaipat olis käyttökelpoisia. Vai saako noi vaipat jotenkin pysymään ilman teippiäkin`?

tottakai kehtaat. en ymmärrä mitä kehtaamista siinä olisi ? heillehän seon palvelus kun saat hyvän mielen kun hyvittävät sulle oman mokansa ja sie levität hyvästä palvelusta sanaa eteenpäin :)

laita ensin postia, ilmoittavat kyllä että voit palauttaa asiakaspalautuksena (ilmainen) ja taatusti saat vaippoja takasin

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Avasin paketin ja tosi monesta puuttuu kokonaan toinen teippi. Teippivaipasta siis kyse. Suurin osa on kuitenkin käyttökelpoisia, mutta harmittaa kun monta vaippaa jää nyt käyttämättä.

Kehtaanko reklamoida vai pidetäänkö mua hölmönä? Eihän tää mun talous nyt muutamaan teipin palaan kaadu, mutta toisaalta haluaisin että kaikki vaipat olis käyttökelpoisia. Vai saako noi vaipat jotenkin pysymään ilman teippiäkin`?

Rupesin tutkimaan tarkemmin vaippapakettia ja lähes puolesta näyttää puuttuvan se toinen teippi. Joten enköhän mä kehtaa palauttaa sitten. Kiitos kovasti teille vastauksista! Laitan eka sähköpostia Liberolle.

Niin ja kiitti vinkistä ihmemies - jesari kyllä auttaa kaikkeen :) :)

oon kans miettiny että viitinkö lähettää vaippoi takasi kun ei muuta vikaa, kuin että koko paketti liberon vaippoja tuli ilman kuvaa! siis täysin valkoisia vaippoja! :D ..muuten ihan kivoja, mutta sitten että mihin kohtaan ne teipit laittaa, menee nyt mututuntumalta, kun enne sai kattoa aina kuvan viereen...

Eli mitä ootta mieltä, palautanko osaa kirjeen kera? :)

Mun mielestä liberolta tuli tiedote että osasta vaipoista puuttuu kuva. Joten ei ehkä siitä kannata reklamoida. Se kuvan puutehan ei vaikuta muuten vaipan ominaisuuksiin.

ok, tiedote jäänyt multa näkemättä... ja juu kuvan puute ei muutoin häiritte paitsi kun se oli siinä teippipohjan alla niin tiesi tarkalleen mihin kireydelle vaipan laittaa... :)

Kyllä kehtaat.

Mä joskus esikoisen aikaan reklamoin Pampersille kun vaippojen täyte oli ihan muhkuraista ja rakeista. Ei se käyttöä estänyt ja sen reklamaatiossa kerroinkin mutta silti hyvittivät rahaa tilille =)

mää musta Libero infos joku aika sitten että jostain erästä uupuu kokonaan kuvat mutta muuten toimiva erä vaippoja on. Niistä kai saa tuplana ne bonukset (mitä ne pupu merkit oli ennen ja nyt se joku koodi?).

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
ok, tiedote jäänyt multa näkemättä... ja juu kuvan puute ei muutoin häiritte paitsi kun se oli siinä teippipohjan alla niin tiesi tarkalleen mihin kireydelle vaipan laittaa... :)

Niitten tehas ei jostain syystä pysty tekemään niitä kuvia niihin ja siksi niistä paketeista saa muistaakseni huhti tai toukokuun loppuun asti tuplaten pisteitä...

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
oon kans miettiny että viitinkö lähettää vaippoi takasi kun ei muuta vikaa, kuin että koko paketti liberon vaippoja tuli ilman kuvaa! siis täysin valkoisia vaippoja! :D ..muuten ihan kivoja, mutta sitten että mihin kohtaan ne teipit laittaa, menee nyt mututuntumalta, kun enne sai kattoa aina kuvan viereen...

Eli mitä ootta mieltä, palautanko osaa kirjeen kera? :)

Sama juttu oli meillä...vaipat ilman kuvia!Siihen loppu meidän vaipankäytöt ku ei poika suostunu enää niitä laittaan =)Kiitos siitä että loppu taistelu potan ja vaipan suhteen==)

Yhteistyössä