Kehtaan kyllä, en mä ala juurikaan erikseen hoitovaatteita ostamaan. Pääasia että vaate on käytännällinen ja mukava päällä.
Tosin muisti mieleeni esikoisen päiväkotiajoilta, että yks vanhempi hoitaja marmatti mulle, kun pojalla oli päällä Esprittiä tai Benettonia, että ei nyt voitu kunnolla leipoa/ vesivärittää tms. kun pojalla on tuollainen paita. Mä sitten sanoin, että ihan käyttöön ne vaattet ovat eli jos likastuvat niin mitä sitten? En oikein ymmärtänyt tädin pointtia, eikä hänkään sitten mun pointtia kun oikeastaan loppuun asti (ennen kuin muuton vuoksi p-kotia vaihdoimme) aina sanoi, että jouduin nyt ottamaan pojan paidan pois siksi aikaa, kun syötiin mustikkajugurttia tms. kun oli kerran niin hieno paita.
Mitään erityisen hienoa noissa paidoissa ei ollut, ihan tavispaitoja ja mielestäni maksavatkin ihan saman verran kuin esim. Lindexin/H&M:n vastaavat eli en sitten tiedä miks se hoitajalle oli ongelma. Hän kyllä muutenkin kovasti kiinnitti huomiota lasten vaatteisiin, joka päivä tuli kommenttia niistä.
Muoks, enkä siis pitdä noita merkkejä minään erityisinä merkkivaatteita, jos joku nyt siihen tarttuu. Mulle itselleen tuli vaan yllätyksenä, että hoitaja kuvitteli ettei ne vaatteet sopineet normaaliin käyttöön tai ollisi saaneet likastua. Itse kun en kertaakaan ole sellaista ajatellut, mä kun oon noiden poikien kanssa tottunut siihen, että vaatteet todellakin likastuvat ja jopa monta kertaa päivässä.