kehtaisiko lasten kanssa käydä terassilla näin vappuaattona iltapäivällä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva viedä lapsi mukana kattomaan sinne humalassa heiluvia aikuisia. Ite en menis ja jos, menisin, niin menisin ilman lasta/lapsia. Mun mielestä tollaset paikat, ei ole lasten paikkoja.

[QUOTE="Mmm";23682319]Kiva viedä lapsi mukana kattomaan sinne humalassa heiluvia aikuisia. Ite en menis ja jos, menisin, niin menisin ilman lasta/lapsia. Mun mielestä tollaset paikat, ei ole lasten paikkoja.[/QUOTE]

Kaikilla terasseilla ei ole humalassa heiluvia aikuisia...

[QUOTE="vieras";23682255]En todellakaan menisi. Kerran olen nähnyt kaverini äitinsä kanssa terassilla kupposella. Lapsi siinä seisoi ja odotti. Vaikka olin itse ala-asteella silloin, niin ajattelin, että onneks mulla ei oo tollasta äitii.[/QUOTE]

No mitäs sä itse siellä terassilla sitten ala-asteikäisenä teit ja kenen kanssa, kun moista näit??!

Kyllä kehtaisin ja olemme käyneetkin monta kertaa. Rosson ja Amarillon terassit on suosittuja paikkoja lapsiperheillekin, vaikka Amarillo onkin täällä lähinnä baari josta saa myös ruokaa. Samoin täällä on useampi kahvila jolla on myös anniskeluoikeudet ja terassi kesäisin. En oikein ymmärrä tuota "mitä ihmisetkin ajattelee"- pelkoa. Tuskinpa siellä ravintolassa tai kahvilassa sisälläkään kukaa erottaa onko lasissani pelkkää kokista, onko juomani omenamehua vai siideriä saati kahviloiden nykyisestä suosikkijuomasta makusoodista, jotka voisi ihan yhtä hyvin olla drinkkejä.

Mä en tiedä uskaltaisinko. Ihan typerää välittää pahoista katseista tai ihmisten supatteluista, mutta välitän silti. On ihanaa olla ulkomailla, kun ei tällaisia tarvitse miettiä.

[QUOTE="vieras";23683867]Kuin myös :(
Nykyään itse teenkin aina ilmoituksen jos joku minulta tilaa lapsi kainalossa väkisin alkoholipitoista juomaa lasiinsa.[/QUOTE]

Ilmoituksen? Ei alkoholin nauttiminen lapsen läsnä ollessa ole kiellettyä, humalassa olo on. Voi miksei suomalaiset voi oppia suhtautumaan alkoholiin normaalisti, se on joko räkäkänni tai totaalikieltäytyminen.

[QUOTE="vieras";23683867]Kuin myös :(
Nykyään itse teenkin aina ilmoituksen jos joku minulta tilaa lapsi kainalossa väkisin alkoholipitoista juomaa lasiinsa.[/QUOTE]

Teet itsesi naurunalaiseksi.

Yhteistyössä