F
Fiona
Vieras
Tuntuu, että uuvun ihan tähän kodin pyöritykseen. Meillä on kaksi pientä lasta ja omakotitalo ja olen ihan totaalisen kyllästynyt siivoamaan ja järjestelemään koko ajan. Mulla on sellainen olo kuin hyökyaaltoa vastaan taistelisi ja tuntuu etten tule voittamaan tätä kamppailua sotkua vastaan. Mies ei auta. Ei ole laiska, eikä ilkeä, ei vaan tajua siisteyden päälle. Lapset levittää ja sotkee ja minä haluaisin tehdä muutakin kuin siivota ja laittaa ruokaa, ihan vaikka pyöräillä lasten kanssa, mutta tuntuu, etten millään ehdi. Aina on pyykkiä, imuroimista, ruuanlaittoa; jotain hinkkaamista. Ja en ole siis mitenkään neuroottinen, en kaipaa mitään totaalijärjestystä, kunhan olisi joka huone puhdas. Välillä tuntuu, että jo keittiön puhtaana pitämisessä on täysi työ.
Minulla olisi varaa liittyä esim. johonkin siivousrinkiin ja ottaa siivoojan vaikka kerran kuussa tekemään isomman siivouksen, jos se helpottaisi ylläpitämistä ja ennenkaikkea vähän mielenterveydenkin kannalta; alan olla totaalisen kyllästynyt koko huushollin pyöritykseen.
Ainut ongelma on enää; en vain kehtaa tilata. Minä olen sentään kotona lasten kanssa, minulla on vain 2 lasta, meillä on pelit ja vehkeet, kuivausrummusta lähtien, kyllähän minun pitäisi yhden talon siivoamisesta selvitä!
En kehtaa edes soittaa sinne paikkaan ja sanoa, että tarvitsisin siivoojan. Se siivoojakin kuitenkin tekee sitä ihan työkseen ja silti pystyy pitämään omankin kotinsa siistinä, miksi minä siis tarvitsen apua?
Minulla olisi varaa liittyä esim. johonkin siivousrinkiin ja ottaa siivoojan vaikka kerran kuussa tekemään isomman siivouksen, jos se helpottaisi ylläpitämistä ja ennenkaikkea vähän mielenterveydenkin kannalta; alan olla totaalisen kyllästynyt koko huushollin pyöritykseen.
Ainut ongelma on enää; en vain kehtaa tilata. Minä olen sentään kotona lasten kanssa, minulla on vain 2 lasta, meillä on pelit ja vehkeet, kuivausrummusta lähtien, kyllähän minun pitäisi yhden talon siivoamisesta selvitä!
En kehtaa edes soittaa sinne paikkaan ja sanoa, että tarvitsisin siivoojan. Se siivoojakin kuitenkin tekee sitä ihan työkseen ja silti pystyy pitämään omankin kotinsa siistinä, miksi minä siis tarvitsen apua?