Kehu miestäsi! 5 asiaa jossa hän on hyvä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnnellinenNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OnnellinenNainen

Vieras
Mun mieheni on hyvä

Kokki. Laittaa todella hyvää ruokaa. =)

Isä. On rakastava, hellä, esimerkillinen vanhempi yhteiselle tyttärellemme sekä noille mun isommille lasille. :heart:

Työssään IT-alalla. Tietotaitoa on paljon ja saa paljon kehuja niin kollegoilta, kun asiakkailtaan. Ja onneksi myös työnantaja arvostaa, palkitsee hyvin. :)

Mies. Parempaa puolisoa en rinnalleni voisi saada. Hänessä on lähes kaikki mitä miehessä pitääkin olla. rakastaa minua tälläisenä kun olen, huolehtii että mulla ja lapsilla kaikki hyvin. Kuuntelee murheitani, on tukena. Seisoo tukevasri rinnallani kuten miehen pitääkin.

Rakastaja. Tietää mitä minä haluan, mistä tykkään ja tärkeintä, ei harrasta seksiä kanssani periaatteella äkkiä munat tyhjäksi, vaan pitää huolen siitä että minä en jää kylmäksi. ;) Eikä pakota minua jos en halua.

- Kokki. Se tekee parempaa ruokaa ku minä :D

- Ihminen yleensäkin, kun puhutaan perheestä se on kovin epäitsekäs. Asettaa aina mut ja muksun itsensä edelle. Ja on aina valmis auttamaan sitä joka sitä kaipaa.

- Oppiminen. Se kun kerran koittaa jotain, se osaa sen vastakin. Moon kade :kieh:

- Rauhallisuus. Se on helkkarin hyvä piirre, varsinkin kun se tasapainottaa mua joka oon kovin levoton persoona. Sillä on joku maaginen taito rauhoittaa kaikki ympärillään olijat, eli se on tarttuvaa :)

- Matematiikka. Se on mun kävelevä taskulaskin :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mitäpä sitä listailemaan tänne. pääasia et tekee minut onnelliseks.

Mä en näitä vastaajia tule koskaan ymmärtämään. Jos joku haluaa puolisoaan kehua, miten se on sinulta pois ja miksi ylipäätään vaivaudut avaamaan koko ketjun?

Hyvä laittamaan ruokaa.

Hyvä keskustelija työasioissaan. Työasiat hoituvat suomeksi, englanniksi tai ruotsiksi oli asiakkaan puolella sitten millainen tyyppi tahansa.

Hyvä tekemään rahaa. Johtuu osittain äsken mainitusta ja osittain pitkästä työkokemuksesta omalta alaltaan.

Halukas seksiin. Harvemmin kieltäytyy, vaikka vonkaisin kolmesti päivässä.

Valmis toimittamaan asioita. En jaksaisi sitä, jos minun olisi aina käytävä kaupassa.

Tyylipisteitä tulisi vähän vähemmän kuin tekniikkapisteitä, mutta se ei ole tämän otsikon alle kuuluva asia.

1;maailman paras isä 2: maailman paras sängyssä 3_maailman paras työssänsä 4_maailman huomaavaisin ihminen hän vain on maailman paras! niin ja komea, seksikäs,rakastava, sympaattinen. yms. ja kaikkein parasta hän on mun :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tajua:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mitäpä sitä listailemaan tänne. pääasia et tekee minut onnelliseks.

Mä en näitä vastaajia tule koskaan ymmärtämään. Jos joku haluaa puolisoaan kehua, miten se on sinulta pois ja miksi ylipäätään vaivaudut avaamaan koko ketjun?

sanoinko että on multa pois ? en vaan ala listaamaan. mun tärkein kehu on toi toinen vastaukseni toinen lause.

Mieheni on...

...paras isä lapsellemme

...ihana aviomies, rakastaja ja ystävä

...diplomaattinen, toimii eri yhdistysten ja järjestöjen luottamustehtävissä

...luotettava kuski, ainoa ihminen jonka kyydissä uskallan nukkua!

...yksi Suomen pätevimmistä lintuharrastajista

Tässä nyt joitain mitä tuli mieleeni :) :heart:

osaa vaikka mitä, leivonnasta talonrakentamiseen, on siin kunnon monitoimi mies :)
pitää kiinni periaatteistaan
auttaa kiitettävästi kotitöissä
on hyvä isä
auttaa aina tarvittaessa vanhempiaan, ja minun vanhempiani
antaa mun hoitaa kaupassa käynnit, eikä valita ostoksista, vaikkei olisi mieleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja mun ukko:
on hyvä : 1. vittuilemaan 2. loukkaamaan 3. olemaan tunteeton 4. siinä että ettei kuuntele 5. ilkkumaan mun tunteita/ tunteellisuutta

Miksi katselet edelleen tuollaista pikkupojaksi jäänyttä "miestä"?

1. kunnioittamaan mua- en ole kertaakaan kuullut sanovan mitään arvostelevaa minusta, vaikka itse olen arvostellut
2. rakastelemaan- tietää juuri mitä haluan ja on muutenkin upea sängyssä
3. vanhempana- tasavertainen minun kanssa
4. puolisona- jakaa ilot ja surut, on mukava kumppani, rakastava, uskollinen
5. luotettava kuin muuri, jos johonkin luotan niin tuohon mieheen ja sen rakkauteen
-negatiivisia puoliakin löytyy (esim. lyhytpinnainen), niin kuin meistä kaikista, joskus ne ärsyttää vähemmän joskus enemmän

Erinomainen sisustaja

Puuseppä eli kädentöissä

Isänä, perheen toisena aikuisena - esim. erittäin mielellään tekee perheen kanssa reissuja jne

Omilla aivoillaan ajattelemisessa

Sängyssä

- Maailman paras isä meidän lapselle, on aivan mielettömän ihana ja osallistuva, vastuullinen.
- On upea mies mulle, just mulle sopiva kokonaisuus
- Todellinen kulinaristi, helkkarin etevä kokki. En ole huono ruuanlaittaja itsekään, mutta kalpenen mieheni rinnalla näissä taidoissa.
- Kädentaidot, osaa hitsata, rakentaa, sähkötyöt luonnistuu, osaa korjata autot ja moottorit jne.
- Upein rakastaja mitä oon koskaan kokenut, naisen nautinto omaa nautintoa tärkeämpää hänelle...

:heart: nukuttaa lapset äärettömän paljon nopeammin kuin minä ja omaa rautaisen ja piiitkän pinnan

:heart: on peto siivoamaan keittiön

:heart: nikkaroi mulle kaikenlaista

:heart: tekee aakkosia :p todella taitavasti :whistle:

:heart: rakastaa mua mun huonoinakin hetkinä

Yhteistyössä