Kehu miestäsi! 5 asiaa jossa hän on hyvä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnnellinenNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja mun ukko:
on hyvä : 1. vittuilemaan 2. loukkaamaan 3. olemaan tunteeton 4. siinä että ettei kuuntele 5. ilkkumaan mun tunteita/ tunteellisuutta

Miksi katselet edelleen tuollaista pikkupojaksi jäänyttä "miestä"?

se että joutuisin jäämään etävanhemmaksi. mulla epäsäännöllinen vuorotyö ja ei säännöllisempää vuorotyötä tai päivätyötä tarjolla alaltani. ja jos lapsi jäisi mulle niin lapsi olisi suurimman osan ajastaan hoidossa eikä siinä ole mitään järkeä. järkevämpää olisi lapsen asua isänsä luona ja sitä en kestäs et näkisin esim joka kolmas viikonloppu. joten kun jaksan sietää ukon olemassa olon saan olla lapseni kanssa vapaa-ajat.

1. Hyvä sängyssä ;)
2. Osaa korjata lähes mitä tahansa
3. Tavaroiden hukkaamisessa mestaruusluokkaa
4. Uskomattoman pitkäpinnainen
5. Tähän jätän vapaan rivin, voi olla, että pääsen kirjaamaan tähän joskus "Hyvä isä". =) Pian se nähdään.

!, loistava valehtelemaan, kaikkille
2, mieletön viinapää
3, muiden hyväksikäyttö
4, kaksoiselämä joka suuntaan
5, lasten laiminlyönti

-Ei tartte varmaan sanoa, exähän hän, mutta näissä hän on lyömätön!! Ihan paras!

1. On hellä mutta intohimoinen rakastaja.
2. On kätevä käsistään, osaa korjata ja nikkaroida jos on tarpeen.
3. On epäitsekäs ja vastuuntuntoinen, asettaa aina minut ja lapset omien tarpeidensa edelle.
4. Tekee hyviä ruokia.
5. Järjestää minulle hierontaa kynttilanvalossa, ihania illallisia, yllätyksiä ja vie minua elokuviin ja ulos syömään, avaa auton ovia ja kantaa lätäkköjen yli.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
3. On epäitsekäs ja vastuuntuntoinen, asettaa aina minut ja lapset omien tarpeidensa edelle.
4. Tekee hyviä ruokia.
5. Järjestää minulle hierontaa kynttilanvalossa, ihania illallisia, yllätyksiä ja vie minua elokuviin ja ulos syömään, avaa auton ovia ja kantaa lätäkköjen yli.

ei tollaisia olekkaan. tai sitten olette alkaneet just seurustelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
4. Tekee hyviä ruokia.

mutta kamelin selkä voi katketa ja silloin ei välttämättä hyvä seuraa. Vaikuttaa kovin holhottovalta tämä Rukoilijasirkka, etkö halua olla tasa-vertainen kumppani, tyydyt lapsen rooliin parisuhteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja omituista:
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
4. Tekee hyviä ruokia.

mutta kamelin selkä voi katketa ja silloin ei välttämättä hyvä seuraa. Vaikuttaa kovin holhottovalta tämä Rukoilijasirkka, etkö halua olla tasa-vertainen kumppani, tyydyt lapsen rooliin parisuhteessa?

En ole lapsi, olen erilainen, kuin mies. Minä olen hyvä toisenlaisissa asioissa ja hän sanoo, että pitää minusta juuri siksi. Tiedän senkin, mitä meidän elämä pahimmillaan voi olla.

hyvä ystävä, hyvä tekemään kesäisiä grilliruokia, hyvä isä lapselle joka ei ole edes biologinen, hyvä harrastuksessaan ja viimeiseksi muttei vähäiseksi paras just mulle!

Yhteistyössä