Kehu tai hauku epilaattorisi!!

Itse tilasin tämän,saa nähdä millainen on.Eka epilaattorini.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=278625&shopId=10007&findPath=true&compartmentId=10059&categoryId=10256&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja itkee:
Mun epilaattori on ihan kamala! Se haukkuu mua koko ajan kavereilleen ja muut epilaattoritkin nauraa mulle!

Älä pidä tommoseen enää mitään yhteyttä. Muutakoon muualle jos siellä olisi paremmin

En mä voi, sit mä jään ihan yksin. Ei mulla ole muitakaan epilaattoreita :¨(

Mun epilaattori on ihan kamala! Se haukkuu mua koko ajan kavereilleen ja muut epilaattoritkin nauraa mulle!

Älä pidä tommoseen enää mitään yhteyttä. Muutakoon muualle jos siellä olisi paremmin

En mä voi, sit mä jään ihan yksin. Ei mulla ole muitakaan epilaattoreita :¨(

Kyllä niitä uusia löytyy joka nurkan takaa, ei pidä olla liian ranttu. Kunhan on vaan kivempi kuin se entinen

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Tuo vanha on Braunin silk-epil, eikä se irrota mun karvoja vaikka kuin hinkuttas, ikää on jo kyllä 7 vuotta, mutta ei ole ikinä toiminut tarpeeksi hyvin...

Sama mulla, mutta olen ollut tyytyväinen. Ehkä en vain tiedä paremmasta

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Tuo vanha on Braunin silk-epil, eikä se irrota mun karvoja vaikka kuin hinkuttas, ikää on jo kyllä 7 vuotta, mutta ei ole ikinä toiminut tarpeeksi hyvin...

Sama mulla, mutta olen ollut tyytyväinen. Ehkä en vain tiedä paremmasta

Jos mä haluan karvattomat sääret, niin pitää ensin epiloida ja sen jälkeen ajaa normikoneella, sittenkin vielä jää hajakarvoja....

Kyllä niitä uusia löytyy joka nurkan takaa, ei pidä olla liian ranttu. Kunhan on vaan kivempi kuin se entinen

Niin, ehkä mä olen vaan epilaattoririippuvainen juuri tähän epilaattoriin. Meillä vaan oli joskus vielä yhdessä niin hauskaa. Muistan kun kerrankin juoksimme niityllä, epilaattorini ja minä, karkuun naapurin isäntää joka tuli leikkaamaan viljaansa. itkettää ihan ne kaikki kauniit muistot. Nykyään epilaattorini on niin kylmä ja aika tylsä, etten tahdo saada siitä mitään irti. Nukkuukin mieluummin eri huoneessa! Onkohan sillä joku salarakas?!!

Niin, ehkä mä olen vaan epilaattoririippuvainen juuri tähän epilaattoriin. Meillä vaan oli joskus vielä yhdessä niin hauskaa. Muistan kun kerrankin juoksimme niityllä, epilaattorini ja minä, karkuun naapurin isäntää joka tuli leikkaamaan viljaansa. itkettää ihan ne kaikki kauniit muistot. Nykyään epilaattorini on niin kylmä ja aika tylsä, etten tahdo saada siitä mitään irti. Nukkuukin mieluummin eri huoneessa! Onkohan sillä joku salarakas?!!

Nyt otat sen epilaatoorisi ja istutte saman pöydän ääreen.Keskustelette asiat selviksi. Tulethan sitten kertomaan kuinka kävi VOIMAHALI

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä vaihdoin kans maaliskuussa uuteen ja tää uusi on philipsin satinelle soft.Enkä kyllä mitään moitittavaa vempeleestä keksi. =)

Onkohan sitten sama kuin minun tilaamani tuossa linkissä?

Juu samalta näyttää mulla on vaan persikan värinen.

Kiva sitten tietää ettei mikään huono ole :)

Mulla on Braunin Silk`Epil-epilaattori, tää vehje on jo yhdeksän vuotta vanha ja hyvin toimii yhä edelleen.. Tää epilaattori on mun mielestä hyvä, tosin muista ei oo kokemuksia...oon yhden epilaattorin nainen. ;-)

Braun Epilaattori Silk-epil Xelle

http://www.tekniset.fi/Valikoima3.asp?Tuoteryhma_id=8&Alatuoteryhma_id=98

tuolta alin, ihan huippu. loistava. tuli mukana mys sellanen viilennys juttu, mutta ei oo tarvinnu kertaakaan käyttää ku jo alotuspää oli sellanen, ettei tehny tuskaa ajaa. Tykkään. :)

Philipsin Satinelle Soft -epilaattorissa on joustava hierontajärjestelmä, joka rentouttaa ihoa ja vähentää epiloinnin aiheuttamaa kivuntunnetta. Irrotettava epilointipää on helppo puhdistaa juoksevan veden alla.

Tehokkaat, pyörivät pinsettilevyt nyppivät ihokarvat juurineen - tuloksena silkinsileä iho viikoiksi. Kaksi nopeusasetusta ohuiden tai paksujen ihokarvojen poistamiseen. Laitteessa Precision Cap -pää, joka vähentää käytettävien pinsettilevyjen määrää ja mahdollistaa siten herkkien alueiden hellävaraisemman epiloinnin. Mukana kuorintasieni ja puhdistusharja

Näin sanotaan tuosta minkä tilasin.Käytännössä sitten näkee.Itselläni paksuhkot karvat,saa nähdä viekö mennessään..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Philipsin Satinelle Soft -epilaattorissa on joustava hierontajärjestelmä, joka rentouttaa ihoa ja vähentää epiloinnin aiheuttamaa kivuntunnetta. Irrotettava epilointipää on helppo puhdistaa juoksevan veden alla.

Tehokkaat, pyörivät pinsettilevyt nyppivät ihokarvat juurineen - tuloksena silkinsileä iho viikoiksi. Kaksi nopeusasetusta ohuiden tai paksujen ihokarvojen poistamiseen. Laitteessa Precision Cap -pää, joka vähentää käytettävien pinsettilevyjen määrää ja mahdollistaa siten herkkien alueiden hellävaraisemman epiloinnin. Mukana kuorintasieni ja puhdistusharja

Näin sanotaan tuosta minkä tilasin.Käytännössä sitten näkee.Itselläni paksuhkot karvat,saa nähdä viekö mennessään..

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=278625&shopId=10007&findPath=true&compartmentId=10059&categoryId=10256&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

On siis tämä

Epilaattorit on ihan peestä, en ees viitti kaivaa esille mikä se mun oli merkiltään mutta kalliskin oli jotain lähemmäs 100 euroa maksoi. Viime kesänä ostin ja parin kokeilun jälkeen viskasin kaappiin, koski niin pirusti vaikka vaan sääristä yritti ajaa - ja jalat ihan näpyillä koko illan ja punasena. En voinu kuvitellakkaan että bikinirajaa yrittäsin tai kainaloita - uuuh.

Nyt ostin parinkympin lady shaverin - philips ja on hyvä. Ei satu, ajaa PAREMMIN ja on nopee toimitus.

Yhtä nopeeta mun sänki näkyi sen epilaattorin jälkeen kun millä muullakin.

Yhteistyössä